רוב האנשים שחושדים שבני זוגם בוגדים בהם ירגישו שעולמם חרב עליהם, אך ינסו לגלות זאת בדרכים נורמטיביות- לשאול ישירות את בני הזוג, לברר עם חברים, לעקוב אחריהם. אך יש מי שעבורם מדובר באופציות מתונות מידי, והם מחליטים שהדרך הכי טובה לגלות את האמת היא מול אלפי צופים, קהל של זרים ומנחה שרק מחפש רייטינג. אך כשעושים זאת חשוב לזכור, שאם הסכימו שתשתתפו בשידור טלוויזיה, כנראה שהאמת שעומדת להיחשף היא הגרועה מכל.

אישה בשם ג'ינג'ר למדה בדרך הקשה, שדברים תמיד יכולים להיות גרועים יותר ממה שהם. לאחרונה היא החליטה להתארח בתכנית הטו-שואו של ג'רמי קייל, יחד עם בן זוגה, מאחר שחשדה שהוא בוגד בה.  בתכנית בן זוג המפוקפק בראד עבר בדיקת פוליגרף, בעוד הוא ענה על שאלות באשר לנאמנותו לג'ינג'ר. התוצאות של בדיקת הפוליגרף השאירו את ג'ינג'ר בשוק מוחלט והמון דרמה שצריך להפגין מול המצלמות, שכן בעוד היא חשדה שהוא בוגד בה, זה לא היה החלק הכי גרוע. באופן תמוה, לפני שהגיעו בדיקות הפוליגרף,  בראד החליט שזה הרגע הכי טוב להציע נישואין לחברתו לחיים. לטענתו, שניהם נשבעו שיישארו ביחד, יהיו התגליות בתכנית אשר יהיו.



יתכן ובראד חשב שהוא מסוגל לעבוד על מכונת הפוליגרף, לאור פעולותיו, שכן הן גילו אמיתות רבות ומטרידות לגביו. כאשר הגיע הרגע הדרמטי והמעטפה עם תוצאות הפוליגרף נפתחה, הכל  החל, להשתבש. על פי התוצאות, ברד אכן בגד בג'ינג'ר, ולמשמע דברים אלו היא החלה לבכות ולצרוח ואף ירדה ארצה מוכת יגון וכאב. אך זה לא הכל, על פי תוצאות הפוליגרף הוא שיקר לא רק לגבי זה שאינו נאמן לה, אלא שהוא שכב עם נשים איתן הוא דיבר בפייסבוק. ככל שהתשובות היו קשות יותר, כך גברה ההתנהגות הדרמטית של ג'ינג'ר שכנראה רוצה לקבל אוסקר על הופעתה בוכנית.
 
אבל תאמינו או לא, זה לא היה הגרוע מכל. המכה הקטלנית באמת הגיעה כאשר התברר שבראד שיקר והוא שכב עם אימה של ג'ינג'ר, שישבה אותה עת אתם על הבמה. ברגע זה הדרמה הייתה בשיאה וג'ינג'ר שחררה מטר של קללות, האשמות ובכי, והתפרעה בשידור. זאת, כאשר באותה עת אמה יושבת בצד יחסית ברוגע, והחבר הבוגדני מנסה להרגיע אותה.

התכנית אומנם צולמה בינואר, אך לאחרונה הפכה שוב ויראלית ברשתות החברתיות. אנשים מסתבר, לא מצליחים להתגבר על ההופעה המשעשעת של האם, הבת והחבר המפוקפק. אין ספק שמגיע להם פרס כלשהו.