בין אם מדובר במחסור בסקס במערכת היחסים, או פשוט זעקה נואשת כדי להשתחרר מקשר לא מספק מבחינות אחרות, אין ספק שבגידה היא דבר נפוץ למדי. אך נראה שלפעמים עול הבגידה הוא קשה לנשיאה, ויש מי שמרגישים צורך לשתף במעשיהם, גם ובעיקר כשזה נעשה עם זרים מוחלטים. האישה הזו פנתה לאתר הווידויים האנונימיים Whisper.sh כדי לשתף את סיפורה.


הצעירה הודתה כי היא בוגדת בחבר שלה עם מספר רב של גברים, ואין ביכולתה להפסיק. האישה כתבה במטרה לבקש עזרה מנשים אחרות, וסיפרה בין היתר בטקבט הכן למדי, כי היא לא מסוגלת להפסיק לבגוד וכעת היא עושה זאת עם שני גברים בנוסף לחבר הנוכחי שלה

Ingimage :לא יכולה להפסיק. צילום
Ingimage :לא יכולה להפסיק. צילום


להפתעתה של הצעירה, רבות מהמגיבות טענו שלא מדובר בדבר רע כל כך, ובעקבות הווידוי נשים נוספות החלו לגולל את סיפורי הבגידה שלהן. אישה אחת, אשר הייתה בצד הנבגד, סיפרה שנקמה בחבר שלה לאחר שבגד בה, על ידי כך ששכבה עם אח שלו. אך זה לא הספיק לה, והיא הוסיפה כי "מה שאף אחד מהשניים לא ידע הוא שגם שכבתי עם האחות הקטנה שלהם במהלך שבע השנים האחרונות".

בשלב הזה השתנו הטונים ונשמעה ביקורת כלפי אותה מגיבה. הנשים באתר אמרו כי לדעתן היא הלכה צעד אחד רחוק מידי ואף אמרו כי הן מקוות ששני האחים יגלו על כך. וידוי מוזר נוסף היה מפי אישה שסיפרה שפעמים רבות היא מכריחה את בן הזוג שלה לצפות בה כשהיא בוגדת בו.