מי שאומר שהנוער לא עושה דבר מלבד לשבת מול הטלוויזיה או לבהות בסמארטפונים, טועה ובגדול. יש נערים שיוצאים לשחק בחוץ בשלל משחקים ייחודיים למדי, כמו לקפוץ לזרועותיו של תנין בשביל אהבה, לקפוץ לבריכת כרישים ועוד. ויש גם נער אחד שהחליט לשחק ג'אנגה באוויר הפתוח.


אותו נער צעיר, החליט שזה הרעיון הכי מדהים בעולם לשלוף לבנים מעמוד של בניין נטוש ולזרוק אותן עליו כדי שייהרס עוד יותר. כמובן, לא לפני שהוא דאג שיהיה מי שיצלם את האירוע המרגש, יהיו התוצאות אשר יהיו. בסרטון, שהפך ויראלי מסיבות די ברורות, רואים שהנער ממשיך במעשיו במשך זמן מה, וכשהוא מבין שהבניין קרב להתמוטטות הוא שולף את הלבנים הנותרות שמחזיקות את העמוד במקומו. 

נדרשות לו כמה זריקות של לבנים וכמה הסרות שלהן מהעמוד, ולבסוף הוא משיג את המטרה המוזרה והמסוכנת שלו. לאחר ששלף את את הלבנה האחרונה שמחזיקה את העמוד יציב, הבניין מתמוטט, וכמעט פוגעים בנער. למרבה המזל, הוא נמלט מהאסון ברגע האחרון, וניתן לראות אותו בורח בעוד הבניין קורס מאחוריו..

הסרטון הויראלי צץ לאחרונה ברשתות החברתיות, וצולם ככל הנראה בידי חבר של הנער. ברקע ניתן לשמוע קריאות של החבר, וברגעים שהוא מצליח להתחמק ממוות בידי הבניין הוא נשמע צוחק בקול רם. המיקום המדויק של הסרטון לא ידוע, אבל משוער כי הוא צולם ברוסיה.



אגב, נראה שהנער התבלבל מעט. בג'אנגה המטרה היא שהבניין יישאר עומד...





via GIPHY