האביב הוא עונת הפריחה, הפרפרים וההתחדשות, אך גם עונת בעלי החיים המיוחמים, ביניהם גם בני האדם. לאחרונה הציף את הרשת גל של סרטונים בהם מוצגים אקטים מיניים המתקיימים במרחב הציבורי, והעיתוי לא נראה מקרי. לאור העונה בה אנו נמצאים, כדאי להכין עצמנו מראש לפריחה מעקצצת של סרטוני פורנו אלו. בסוף השבוע הזה מומלץ להצטייד בפיצה, פופקורן וקולה,  להחשיך את החדר ולעשות בינג' של סרטי הסמי-פורנו החביבים. אפשר כמובן גם להזמין משפחה וחברים.

לאחרונה הציף את הרשת סרטון בו נראים גבר ואישה מקיימים יחסי מין בתחבורה ציבורית, לעיני נוסעים המומים. הזוג הנלהב, שלא יכול היה או לא רצה להתאפק עד לרגע בו יהיו לבד, החלו באקט לעיני כל הנוסעים באוטובוס, ונוסע אחד שאף תיעד את המאורע ממרחק לא רב.

נכון להיום, אם אתם עדים למקרה יוצא דופן, תהיה זו חוצפה אם לא תתעדו אותו כדי שכולם יוכלו להנות (או לסבול) ממנו ולהביע את דעתם עליו. כך בדיוק חשב הנוסע שתיעד אותם. בסרטון האירוטי נראית אישה יושבת על ברכיו של האיש, עם גבה אליו, כשהחצאית שלה מורמת מעלה והמכנסיים שלו מופשלות. לעיני כל, האישה רוכבת על האיש במהירות, במעין גרסה משונה לתנוחת הבוקרת ההפוכה. גם הגבר וגם האישה מודעים לכך שמצלמים אותם אך הדבר לא מפריע לאיש מהם, ולעיתים הם אף מפנים ראשם ומחייכים למצלמה.

לא רק זאת, הם אף לא מוטרדים מכך שהאיש שמצלם אותם מתחיל לפתח איתם שיחה, תוך כדי האקט. מה שמפתיע הוא, שבשלב כלשהו בסרטון הגבר לפתע מחליט לדאוג למעט צניעות, לוקח ז'קט ומניח אותו על ברכיו, או כדי להסתיר את איבר מינו או את ישבן האישה, או גם וגם. 

אמנם חלק מהנוסעים הופתעו מהמחזה, אך אחד מהם שעבר על פניהם כדי לרדת מן מהאוטובוס לא הבחין בהם, או שפשוט לא היה לו אכפת. בני הזוג בינתיים עסוקים בשלהם, ולא מוטרדים מתשומת הלב שהם מקבלים מהנוסעים סביבם או מהעובדה שהם מצולמים.
 
נכון לעכשיו לא ברור היכן הסרטון צולם, אך ידוע שהוא החל דרכו ברשת בארגנטינה, פרו ודרום אמריקה ככלל, וברקע ניתן לשמוע מה שנראה כמו שפה מאזור זה. לא במפתיע, הסרטון של הזוג הנועז הפך ויראלי מיד והציף את הרשתות החברתיות ואתרי החדשות.

אילו ידעו בני הזוג שהם עומדים להפוך לכוכבי פורנו חובבנים, אולי הם היו חושבים לבקש תמורה כספית או חוזה להכנת סדרת סרטונים בתחום: סקס ברכבת, סקס במקדונלדס, סקס במעלית והמופרע מכל- סקס במיטה, ללא קהל ומצלמות.