אביב זו תקופה של התחדשות וטיסות לחו"ל, או במקרה של עם ישראל בילוי מסיבי והליכה לאיבוד באיקאה. אך בני אדם הם לא היצורים היחידים שמתעוררים באביב. בדיוק עכשיו, בעלי חיים רבים מתעוררים, מתמתחים, מפהקים, מחפשים אוכל ובני זוג, והם גם ממש אוהבים אתרי נופש. נראה שמי שבעיקר אוהבים אתרי נופש מפנקים הם תנינים, שנצפו מבלים להם במגרש גולף, בים, וכעת גם בחנות רהיטים.

קונים בחנות הרהיטים American Freight shop בפלורידה נדהמו לראות לאחרונה "קונה" נמוך, ארוך זנב, משוטט לו בין המוצרים, או יותר נכון נגרר ביניהם. אותו יצור, תנין חביב ומגושם נמצא בידי עובדים מתחת למכונית במגרש החניה של החנות. העובדים המודאגים התקשרו מיד למשטרה המקומית, כדי שתעזור להחזיר אותו למקום שמיועד יותר לצרכיו. על פי הדיווחים, התנין ככל הנראה הגיע מן האגם שנמצא מאחורי החנות.

לשמחתנו הרבה המאורע תועד בידי אחד העובדים, פיטר סוסו, שליווה את מסעו של התנין מתחילתו עד סופו. כשהשוטרים הגיעו, המטרה שלהם הייתה קודם כל ללכוד את היצור החביב ולאחר מכן להשיב אותו אל האגם. כפי שניתן לראות בסרטון, תחילה השוטרים מנסים ללכוד את התנין בעזרת לסו. התנין המסכן לא שמח על כך, נאבק ומתפתל ולא מסכים לבוא.



בלית ברירה השוטר גורר את התנין אל תוך חנות הרהיטים, לתדהמת הקונים והמוכרים ההמומים, ומושך אותו לכל אורכה בין הספות, השולחנות והכיסאות, ואז אל מחוץ לחנות. לדעתו של ג'ונתן אוסאיסו, מנהל החנות, השוטר גרר את התנין דרך החנות, כי האספלט בחוץ היה חם והיה עלול לגרום לו להיפצע במהלך הגרירה. "האספלט היה כל כך חם, וגם יש חצץ, זה היה יכול לפגוע בבטן שלו", סיפר. "כשהוא עלה על המשטח הקריר של הרצפה הוא התחיל להירגע"
סופו של הסיפור הוא טוב, ולאחר שהוצא מהחנות השוטר לקח את היצור המבוהל עד לשפת האגם, שם שחרר אותו בזהירות. אחרי הכל, הוא השפיל את התנין המסכן מול המון אנשים, והיה חשש שהוא יחליט לנקום ולתקוף או ינסה לברוח. אך התנין החביב לא עשה אף אחד מהדברים הללו, קפץ אל האגם ונעלם בתוך המים.