נכון לעכשיו אין הוכחה מדעית לקיומה של קארמה, אבל בהחלט ניתן לראות מקרים רבים בהם אנשים ספגו "עונש" על מעשה שנחשב לא מוסרי. אישה שניהלה רומן מאחורי גבו של בעלה, נקלעה לסיטואציה מביכה ומכאיבה למדי. בזמן סקס לוהט עם המאהב, השניים הבינו שהם תקועים. על פי הדיווחים בכלי התקשורת בקניה, מדובר בתוצר של שיקוי שבעלה הכין כדי שתיתפס באקט. השיקוי, שנקרא מגאן (ומכונה גם ג'וג'ו) ונועד להשפיל את האישה הסוררת, וכמובן להוציא את הבגידה שלה לאור.



כשה"שיקוי" פעל, האישה והמאהב בילו בדיוק במלון בשם אקספלור-אין. או אז הגבר הבין שהוא לא יכול להוציא את איבר מינו. האישה החלה לזעוק בכאב כתוצאה מכך, והשניים קראו לעזרה. אורחים ששהו אותה עת במלון הגיעו לעזרתם, אך לצערם של הזוג הדרך היחידה לחלצם הייתה כרוכה במעבר ברחוב.


כך, כשהם נישאים על פני אלונקת עץ, הובלו הזוג לקבל טיפול רפואי, ברחוב, וסביב כמובן התקהלו מספר רב של אנשים. אחד מהם צילם את המאורע והעלה אותו לרשת.



אומנם בקניה מאמינים שהמקרה הוא תוצאה של שיקוי קסמים שנועד ללכוד נשים בוגדניות ולהשפילן, בפועל ככל הנראה מדובר בתופעה בשם וגיניסמוס. תופעה זו גורמת להתכווצות לא רצונית של השרירים בוואגינה, או כתוצאה מבעיות רפואיות או כתוצאה מבעיות פסיכולוגיות. מה שמסביר את ההידבקות   הפתאומית.