כשאנשים מגלים שבגדו בהם, או שהם חושבים שבגדו בהם, הם מגיבים בדרכים יצירתיות ולעיתים מסוכנות. הדרך השפויה היא כמובן לא לרצוח או להרעיל את בני הזוג הבוגדים, אבל יש מי שחולקים על כך. בעוד רוב האנשים יגיבו בצורה בוגרת והחשוב מכל חוקית, כמו לשים סוף למערכת היחסים, יש מי שינסו לשים סוף לחיים של מי שבגד בהם.
תאפאדווזה מגוראני, 31,מהכפר מאנונו בזימבבואה, איבד את זה לחלוטין כאשר הוא חשד שחברתו, פוסטינה צ'ארי, בוגדת בו. העניין העלה עוד יותר את חמתו כאשר גילה שהגבר עמו היא בוגדת הוא לא אחר מאשר הכומר המקומי, ועל כן תקף אותה באמצעות גרזן. הסיפור רק הולך ומסתבך מכאן ואילך. מגוראני הגיע לדיון בבית המשפט באשמת תקיפת חברתו, כיוון שחשד שבגדה בו עם הכומר  טאמבונה מאיומאבי מכנסיית זאשימיסו זאזאפיסטורי. ליתר דיוק, הוא הכה בראשה בעזרת הידית של הגרזן, ויש לומר שמזל שהוא לא תקף אותה עם צידו השני של הגרזן, כיוון שאז היה מועמד לדין בגין רצח.

תקף את חברתו עם גרזן. צילום דרך דרך טוויטר
תקף את חברתו עם גרזן. צילום דרך דרך טוויטר


עד כאן הכל נשמע כמו סיפור בגידה שיצא משליטה, אך זה לא לגמרי מדויק. לטענתו של הבחור הנבגד , "הייתי צריך להשתמש בידית הגרזן כדי להגן על עצמי, כיוון שצארי ומויאמבי איחדו כוחות כדי לתקוף אותי. צ'ארי גם תפסה באיבר המין שלי", העיד בבית המשפט. על פי הדיווחים בכלי התקשורת בזימבבואה, צ'ארי, רואת חשבון במועדון לילה מקומי, העידה בבית המשפט כי כל הסיפור לא היה ולא נברא, וכן "מאיומאבי הוא הדוד שלי, הוא  לא כומר. אין בסיס לטיעון של  מגוריני".
הדיון בנוגע לאירוע משונה זה יתחדש שוב ב-15 באפריל, כדי לאפשר למגרוני לעבור בדיקה פסיכיאטרית. אולי בהזדמנות זו כדי להעביר את שלושת המשתתפים בדיקה שכזו, וגם אשפוז לא יזיק להם.

via GIPHY

זו לא הפעם אחרונה שבגידה מוציאה אנשים מדעתם ובוודאי לא תהיה האחרונה, אבל במקרה זה דבר אחד בטוח. אם אכן מדובר בכומר, או כומר  שהוא דוד, לפחות לשניים יש בפני מי להתוודות על חטאיהם, והוא יאלץ למצוא מקור אחר. יכול להיות שיעשה זאת בבית חולים פסיכיאטרי.