לרוב, כשאנחנו יוצאים לחופשה, אנו עושים זאת עם חברים, או משפחה או בגפינו. במילים אחרות, זה תמיד יהיה עם מישהו שאנחנו מכירים. לכן, אם מישהו יפנה אלינו בפייסבוק ויציע לנו חופשה בחינם עם קבוצת זרים, זה ישמע לנו כמו פרסומת או הזמנה למקום שלא ממש יבוא לנו להיות בו, ואף יתכן חשד שמישהו רוצה ללכוד אותנו ולמכור את האיברים שלנו בשוק השחור. בעוד כל אלו עלולים לקרות, לפעמים קורים גם מקרים מוזרים ביותר.

לקבוצת חברים נותר מקום אחד פנוי בחופשה, לאחר שחבר אחד הבריז להם, אז הם החליטו להזמין אדם נוסף זר לחלוטין, ובעל אותו השם כשל החבר המניאק, שהחליט להבריז בדקה ה-90. החבר הבוגד, ג'ואי מקגארת' היה אמור להצטרף יחד עם תשעה מחבריו לטיול למיורקה, לכבוד יומולדת 30 של אחד מחברי הקבוצה, אך ברגע האחרון החליט לא להגיע.
אומנם זה לא נראה כהפסד גדול, אם מישהו החליט שנייה לפני הטיול שהוא לא מגיע, אבל לקבוצה היה חבל לבזבז את הכרטיס הנותר. על כן הם החליטו לעשות משהו ממש הזוי, חיפשו ארוכות בפייסבוק עד שמצאו אדם בעל אותו השם בדיוק, ג'ואי מקגארת', בן 26 ממנצ'סטר. אחד מחברי הקבוצה המוזרים פנה אליו וכתב לו את ההודעה הבאה: היי ג'ואי, האם תשקול לבוא לחופשה עם קבוצה של תשעה זרים אם הם כבר ארגנו טיסה עבורך ומלון הכל כלול?

 

ג'ואי, שבעובד בתחנת רדיו במנצ'סטר, חשב בהתחלה שמדובר בבדיחה, אך כשהבין שההצעה אמיתית לחלוטין, נענה לה, תוך שהוא מחזיק אצבעות שלא ימכרו את איבריו או חלקים מגופו ב-ebay. הוא נפגש איתם בפעם הראשונה בנמל התעופה של בריסטול, משם יצאו כל החבורה לטיול בן שלושה ימים.
לשמחתם של החברים, הג'ואי החדש התברר כמחליף מצוין למדי, כשלמרבה שמחתו של ג'ואי, החבורה לא התגלתה כמי שמעוניינים באבריו או רוצים לצרף אותו לאקט קבוצתי, לצלם ולעלות לפייס. אחת מחברי הקבוצה, לוסי באנצ'ובה, העלתה תמונה של החבורה המשונה אך עליזה לפייסבוק וכתבה: "כשחבר שלכם לא יכול להגיע לחופשה אז אתם עושים טרולינג באינטרנט בחיפוש אחר אדם עם אותו שם. קבלו את הג'ואי מקגארת' החדש ממנצ'סטר שמצטרף לחופשה עם תשעה זרים! הא הא אין לו מושג למה הוא הכניס את עצמו".
לאחר שחזרו מהחופשה, ג'ואי אמר שזו הייתה עבורו חוויה מדהימה, ושהוא פגש תשעה זרים, שלא עשו בו שימוש לרעה או באבריו. "סיפור הזוי: אז מישהו בשם דן (שלא פגשתי מעולם) שלח לי הודעה משום מקום כדי לספר לי שחברו ג'ואי מקראת' לאיכול להצטרף אליהם לטיול שהם כבר הזמינו מראש, דן שאל אם אוכל להחליף אותו", כתב מקגארת בפייסבוק. למרות שהיו לי ספקות אם מדובר בהצעה אמיתית, החלטתי לקחת סיכון, בעוד הבוס המדהים שלי נתן לי חופשה. הגעתי לבריסטול בשבת בלילה והיו לי שלושה ימים מטורפים עם זרים גמורים שאני חושב שאני יכול לקרוא להם חברי הטובים. אילו אנשים מדהימים! אהבתי כל רגע מזה. אני רוצה להתנצל בפני אמי, שחשבה שאני מכיר את האנשים הללו מן ההתחלה". בשלב זה מעניין יהיה לדעת האם ג'ואי הישן נעלב, והתנדף, או הועף מהקבוצה כי החדש יותר מגניב.