פעמים רבות יוצאים השלדים מהארון דווקא לפני אירוע חשוב, בין אם זה אירוע משפחתי, יום הולדת, בר מצווה או חתונה. בין אם מדובר בסודות ישנים או כאלו שנוצרו לפני ימים ספורים, לשקרים ושלדים יש רצון משלהם. התרחשות זו, שמתרחשת כמעט כדרך קבע, מוכיחה  כי למרות מה שנהוג לחשוב, לשקר יש רגליים, והוא יודע לרוץ ממש מהר. אז אם יש לכם משהו חבוי בארון, במרתף או בעליית הגג- כדאי שתתחילו לברוח.
אדם ויקר, שרברב בן 24 מהעיר מידלסברו, שבמחוז צפון יורקשייר, בריטניה, תכנן להתחתן עם חברת הילדות שלו, לורה או'קאלגאן, גם היא בת 24 בחתונה מפוארת בעלות של 30 אלף דולרים. הכל כבר היה מוכן- ההזמנות נשלחו, הם שכרו צלם , די. ג'יי, מכונית בה יגיעו ויעזבו בסטייל ומלון לירח הדבש בתאילנד.

הכל התנהל על מי מנוחות, אך נשבר ברגע אחד בה כל האמת יצאה לאור. לחרדתו של ויקר, כשישה שבועות לפני שהיה אמור לשאת לאישה את אהובתו מזה עשר שנים, הוא גילה כי היא מנהלת כבר זמן רב רומן מאחורי גבו עם אישה. החתונה כמובן בוטלה, מה שגרם לויקר, בנוסף לגילוי על הבגידה, להיכנס לדכאון עמוק. "זה היה הלם מוחלט. היינו יחד עשר שנים ומעולם לא חשדתי בכך שהיא לסבית. ניסיתי לשמור על הרגשות שלי לעצמי אבל הכל התרסק סביבי. הייתי הרוס לחלוטין. מעולם לא חשבתי שהיא יכולה לשקר לי כך", אמר ויקר, על פי האתר metro.
אדם ולורה הכירו לראשונה בבית הספר הקתולי ניולנדס, מידלסברו, והחלו לצאת ב-2007. הם הלכו יחד לנשף הסיום, בילו בחופשות יוקרתיות, ותכננו את עתידם יחד. לאחר שנים רבות יחד, ביוני 2013, ויקר הציע ללורה נישואין בחוף מהפנט בקובה, ובפברואר האחרון הם עברו לגור יחד בביתם החדש. אותה עת הם החלו לתכנן את החתונה שלהם, שעתידה הייתה להתקיים ב-30 ביולי.

באותה תקופה לורה למדה סיעוד באוניברסיטה והחלה להתקרב יותר ויותר אל אחת הסטודנטיות שלמדו איתה, שינייד., הן החלו לצאת בחשאי. "במבט לאחור, התחלתי לחבר דברים יחד. הגוף של לורה היה שם, אבל ראשה היה במקום אחר", אמר ויקר. "היא נהגה לדבר הרבה על שינייד אבל, אבל זה עבר מעל ראשי, כי אני אדם רגוע. כולנו נפגשנו יחד פעם אחת- אני, רולה, שינייד ומישהו שהיא יצאה איתו. היא נראתה מלאת ביטחון עצמי. כולנו דיברו יחד. לא ידעתי מה מתרחש מאחורי גבי".

אדם ולורה בזמנים טובים יותר. צילום מסך
אדם ולורה בזמנים טובים יותר. צילום מסך



תוך כדי תכנון החתונה שלהם אדם ולורה החלו לריב לעיתים קרובות יותר ויותר, עד שלבסוף לורה עזבה. היא חסמה את אדם בפייסבוק והעלתה פוסט בו כתבה שהחתונה מבוטלת. "לורה חסמה אותי במדיה החברתית כך שלא יכולתי לראות מה היא מעלה, אבל אחד החברים שלי שלח לי תמונה שלה ושל המאהבת", סיפר ויקר. לורה אף העלתה פוסט בו היא חגגה שנת זוגיות ראשונה  שלה ושל המאהבת, כלומר היא בגדה בויקר זמן רב למדי.  "זה הרגע בו נפל לי האסימון. חשתי ברע פיזית. הייתי הרוס. לא יכולתי שלא לחשוב שזה בגלל שאני לא הייתי טוב מספיק". 
כשהוא שבור-לב, ויקר יצא לחופשה בטנריף  כדי לברוח מהכל, אבל כשהוא היה בחו"ל, חבריו שמו לב שלורה מעלה לפייסבוק תמונות שלה ושל אישה נוספת, היא אף עדכנה את תמונת הקאבר שלה בפייסבוק לתמונה של מנעול בצורת לב, עליו חרוט שמה ושמה של המאהבת שלה. "מעולם לא חשדתי שהיא אוהבת נשים. היא הייתה חמה ואוהבת והכל היה נורמלי. היא מעולם לא הביעה כל התעניינות בבנות".
 
אם כל השיברון לב הזה לא מספיק, אדם לא הצליח להשיג חזרה את הכסף שהוצא על החתונה, ועמדו לרשותו שבועות ספורים בלבד כדי לכסות את החוב. הוא עשה מאמצים רבים להשיג במהרה את הסכום האדיר, ובין היתר נאלץ למכור באיביי את השכרת האולם לחתונה ב-2,477  דולר בלבד. להערכתו, הפסיד כ-24,778 דולר, על הכל, כולל האולם, הבגדים, הקייטרינג וירח הדבש. את הכסף הנוסף השיג ממכירת פריטים מרכושו האישי באתר יד שנייה.

טבעת הנישואים שאדם העניק ללורה. צילום מסך
טבעת הנישואים שאדם העניק ללורה. צילום מסך
למרבה המזל כיום אדם נמצא במקום טוב יותר,  ואף יש לו חברה חדשה. אך הוא עדיין כאוב על מה שאירע לו. "זה לחלוטין שבר את הלב שלי בזמנו. עכשיו אני חש כעס מעל לכל. הייתי הולך עד קצה העולם אעבור האישה הזו. זו הייתה בגידה נוראית", אמר ויקר. "אם היא הייתה באה ואומרת איך היא מרגישה זה היה קל יותר. מה שהיא עשתה במקום זאת היה מרושע"

בניסיונות להשיג תגובה של לורה, נמסר כי הסכימה רק לאשר את הסיפור עם המאהבת, ולדבריה "לא השארתי אותו בשום חוב". כשנשאלה על שברון הלב שלו אמרה "תגידו לאדם שילך להז***".