לא משנה מהי השאלה, התשובה היא תמיד פיצה. הפיצה שם בשבילנו, היא מבינה אותנו, היא לעולם לא תנטוש אותנו. אך כמובן שיש לכך מחיר כבד, ולא רק כלכלי כי אם קלורי, אז כנראה שצריך לאכול אותה במידה. לצד הפיצה כמובן אין השילוב הכי מוצלח הוא אלכוהול, בייחוד בירה. בארץ ובעולם אפשר לקנות גלונים של בירה לצד הפיצה, גם אצלנו בייחוד בתל אביב, זה מקובל לחלוטין. אבל בפיצריות המסורתיות, המשפחתיות כמו פיצה האט ודומיה לא תמצאו אף פריט שאינו מתאים למי שטרם מלאו להם 18.
אך כל זה הולך להשתנות, לפחות באוסטרליה. בקרוב תפתח ברשת דומינוס באוסטרליה חנות-מסעדה, בה לצד הפיצה המסורתית יוכלו הסועדים ליהנות גם ממבחר סוגי אלכוהול.  המסעדה, שתפעל לתקופת ניסיון במרכז העסקים בבריסביין, אוסטרליה, נועדה להילחם ברשת המתחרה crust pizza שנפתחה באזור בספטמבר, ומציעה מכירה ומשלוחים של פיצה לצד מגוון רחב של סוגי אלכוהול, כמו בירה ויין.
פיצה ובירה השילוב המנצח. צילום מסך דרך אינסטגרם
פיצה ובירה השילוב המנצח. צילום מסך דרך אינסטגרם

 

נכון לעכשיו, דומינוס הגישה בקשה לקבלת רישיון למכירת אלכוהול, והיא מחכה לאישור המיוחל. בנוסף, בדומינוס כבר חברו יחד למבשלת בירה מקומית בשם Newstead Brewing Co, והציפייה היא שיתקבל הרישיון למכירת אלכוהול בחודשים הקרובים.
 
אך זה לא המיזם הראשונה שלה שהוצא לאחרונה, וכדי לא להפסיד לרשתות הפיצה האחרות, הרשת הוותיקה עושה מאמצים רבים על מנת לעמוד בקצב ולשדרג את שירותיה. בנוסף למכירת אלכוהול לצד הפיצה, בדומינוס ממש מתעקשים לשוות למותג ערך איטלקי אותנטי, למרות שהוא בכלל אמריקאי, בין היתר על ידי כנת הבצק של הפיצה באופן ידני וכן מכירת קפה.  
 

via GIPHY

בהחלט מדובר ברשת שאפתנית או נואשת במיוחד או אולי גם וגם, ובדומינוס מתכננים עוד מיזמים רבים על מנת לתת מלחמה רצינית למתחרים. "אנו להוטים לחשוף את החנויות החדשות המתבססות על הקונספט הזה במיקומים נבחרים עם תנועה רבה בעתיד הלא כל כך רחוק", אמר מנכ"ל דומינוס פיצה באוסטרליה וניו-זילנד, ניק נייט. הוא הוסיף כי ברשת מעוניינים לפתוח פיצריות וחנויות חדשות נוספות, והמטרה היא לפתוח כשלוש חנויות חדשות בכל שבוע באוסטרליה וניו זילנד במשך שלושת החודשים הקרבים.

via GIPHY

אומנם בארץ לא נוכל למצוא אלכוהול בדומינוס פיצה, אבל תמיד נוכל  "להסתפק" בבירה איכותית ופיצה פריכה באחד המקומות המגניבים בתל אביב.