להיות נשוי זה לא קל, ואם לשפוט לפי המקרה הבא,, זה גם לא מיועד לכל אחד. כמו בכל מערכת יחסים, גם בנישואים יש מריבות ומחלוקות, ויש דרכים הגיוניות ושפויות לפתור אותן. אך יש מי שלדעתם לשבת ולדבר על הדברים אינו מספיק, והפתרונות היחידים מבחינתם הם לרצוח, להכות, לקלל או לשפוך בטון לתוך המכונית של בני הזוג.

הנישואים של זוג מסיינט פטרבורג, רוסיה, היו במצב רעוע למדי, אך במקום לפרק את החבילה בצורה מתורבתת או לשבת ולדון בנושא, החליט הבעל "לפתור" את הבעיה בדרך יצירתית. אפשר לומר שהיו לו סיבות רבות לכעוס על זוגתו, אך הקש האחרון מבחינתו היה כשהיא הודיעה לו ששינתה רשמית את שם משפתה. אותה אישה "סוררת" החליטה להחליף שמה מנישואיה לשם של הסופרמארקט "ויני", לאחר שזה הציע לכל לקוח העושה כך כ-50,000 רובלים לחודש.

על דבר כזה הבעל לא יכול היה לסלוח, וכנקמה החליט להרוס לחלוטין את המכונית של אשתו. שומרוני טוב אחד, עד ראיה שהיה במקום, תיעד את האירוע המרגש, כדי שכולנו נוכל ליהנות (או ללמוד לעתיד כיצד לנקום בדרך יעילה).



בסרטון המשעשע נראה הגבר מכוון את המשאית אל עבר המכונית של אשתו. או אז על פי בקשתו, המזלף מכוון אל החלון הפתוח של המכונית, ונהג המשאית מעמיס דרכו בטון מזוין אל תוך כלי הרכב עד שהוא מוצף עד אפס מקום. על הנקמה הזו החליט כיוון שידע עד כמה היא אוהבת את המכונית שלה, ושמרה עליה ללא רבב.
אומנם מה שפוצץ את הווריד האחרון במצחו של הבעל היה שינוי שם משפחתה, אבל זה לא הכל. האישה התוודתה לפניו זמן מה לפני כן כי היא לא הייתה נאמנה לו. לרבה האירוניה, פירוש שם הסופרמרקט שכת הוא גם שם משפחתה הוא "נאמנות".