הסיבות לבקר במקסיקו הן רבות, וכוללות בין היתר בריחה מהרשויות, אפשרות להשיג סמים בזול בלי להיתפס (במידה ותישארו בגבולות המדינה), קניית אלכוהול עם נחשים ועקרבים בפנים, וכעת-ביקור בחנות הגלידה לכלבים. כלבים הם החברים הכי טובים שלנו, הם נותנים לנו הכל ולא מבקשים דבר בתמורה. ובכן, למעט את האוכל שיש לנו בצלחת כמובן וליטופים בלתי פוסקים. אז איזו דרך מושלמת יותר להביע כלפיהם את הערכתנו, עם לא באמצעות גלידה שסוף כל סוף גם להם מותר לאכול. 

גלידה המיועדת לכלבים ולבני אדם. צילום: רויטרס
גלידה המיועדת לכלבים ולבני אדם. צילום: רויטרס



חנות הגלידה החדשה, העונה לשם Don Paletto ice cream parlour, ממוקמת במקסיקו סיטי, ובטוחה למאכל הן של ההולכים על ארבע הן של ההולכים על שתיים. הגלידה המיוחדת עשויה מיוגורט אמיתי וחיידקי לקטובצילי, שילוב הנועד לעזור למערכת העיכול של הכלבים, זאת בניגוד לגלידה רגילה שעלולה לגרום נזק חמור לכל מי שאינו אנושי.

עוזרת למערכת העיכול של הכלבים. צילום: רויטרס
עוזרת למערכת העיכול של הכלבים. צילום: רויטרס



הגלידה מגיעה בטעמים רבים  עם שמות משעשעים, כשהטעמים המובילים ביותר הם Gentleman  ו-Lucky Lucky. בנוסף למגוון רחב של טעמים, היצורים הפרוותיים יכולים להנות מהמאכל הקיצי בגביע, מקל, או בקערה, כל כלב ובחירתו האישית.

הגלידה מגיעה בגביע, בקערה ועל מקל על פי בחירה. צילום: רויטרס
הגלידה מגיעה בגביע, בקערה ועל מקל על פי בחירה. צילום: רויטרס

לפחות מהתמונות, הרעיון נראה מגניב למדי ואפילו טעים. "לאכול את אותו האוכל כל יום בטח ממש משעמם עבורם", אמרה אחת הלקוחות, ליליאנה, שהגיעה עם כלבה לחנות. "באתי הנה כדי לפנק אותו קצת".

כעת רק נותר לאמונים על הדבר בישראל לאמץ את הרעיון, כך שבפעם הבאה שנהיה בפארק נוכל לקנות גלידה גם לחברינו השעירים. אז בפעם הבאה שיש לכם גלידה (במידה ואתם במקסיקו כמובן), כבר לא תוכלו להגיד לחבר הטוב שלכם את המשפט, "זה לא לכלבים", ויחד תוכלו לחלוק גם את המאכל הזה, לצד חלוקת ארוחת הערב, הבוקר והצהריים. בתאבון.

via GIPHY