לרוב כשאנו חושבים על חיות מסוכנות, הדבר האחרון שיעלה בראשנו הוא סוס. אותו בעל חיים יפהפה חופשי, וטוב מזג. אפשר אף לומר כי היצור המתוק הזה הוא ה"אריסטוקרט" של ממלכת החיות, וככל הנראה בשעות אחר הצהריים הוא לוגם תה ואוכל ביסקוטי בחברת המלכה. אבל אותו בעל חיים הוא גם פראי, מהיר, חזק ויודע להגן על עצמו כשצריך.  אפילו אם לא נראה שהוא נמצא בסכנה מוחשית, ושה"איום" העומד לנגד עיניו הוא זוחל חביב ושלוו אשר בסך הכל מנסה להשתזף בשמש על כר דשא.


לאחרונה, תועד בפלורידה מקרה יוצא דופן, בידי קבוצת חברים, בו נראה מקרה שהיינו מצפים שיקרה בצורה הפוכה. כאשר קבוצת סטודנטים שטיילו בפיינס פרייר, בפלורידה סטייט פארק בדיוק עמדו לחזור לרכבם, הם הבחינו בהתקהלות של סוסים ליד תנין גדול אך שקט, מה שגרם להם מיד לחזור על צעדיהם. אחת הסטודנטיות, קריסטי בארי סיפרה כי היא וחבריה טיילו בשמורת הטבע רחבת הידיים כדי לחגוג את סיום הלימודים שלהם מבית הספר לסיעוד, כאשר חזו ביריבות לא אופיינית זו בנין התנין לסוס.

לשמחתנו הרבה, אחד החברים דאג לשלוף סמארטפון ולתעד ולעלות לרשת. בסרטון ניתן לראות קבוצת סוסים אוכלים עשב בקרבת התנין, כאשר סוס שחור אחד הקרוב ביותר לתנין החל להתקרב אל עבר התנין. הזוחל הענק אותה עת לא עשה דבר כדי להתגרות בסוס, אלא השתכשך לו בקרני שמש קלילות על כר הדשא. אך עבור הסוס זה היה יותר מידי, ולאחר כמה רגעים, הוא החל לרוץ סביבו ודרך עליו העיף אותו מעט באוויר, מה שגרם ליצור המסכן להתהפך.  היצור ארוך הזנב  שעד כה ישב בשקט, החזיר לסוס ונגס בו לפחות פעם אחת ברגלו.


לאחר כמה רגעי זעם בין שני בעלי החיים הפראיים, התנין נראה מנסה לחמוק מהמקום במהירות האפשרית, והסוס לעומתו דהר לו משם במרץ. כל אותו הזמן קבוצת החברים צפו המומים במתרחש, כשהם צועקים אל עבר הסוס כמו יכול היה להבין אותם, שיחדל לפגוע בתנין.  "תעזוב אותו לנפשו", נשמע אחד מהם צועק לעברו.
המקום בו צולם האירוע, פיינס פרייר, נמצא כ-16 קילומטרים דרומית  מאוניברסיטת פלורידה, והוא יעד נופש אהוב בקרב הסטודנטים  הלומדים באזור.  אותו מאורע הועלה לרשת ונצפה ושותף מאות אלפי פעמים, כשהמגיבים ברשתות החברתיות נדהמים ומנסים להציע מדוע האירוע הזה התרחש. אומנם אין דרך רשמתי לאשר זאת, אך לדעתם של חלק מהמגיבים, הסוס בסרטון הוא זכר והוא בסך הכל ניסה להגן על העדר שלו, מאיום פוטנציאלי. "זה אינטנסיבי, אף פעם לא ראיתי דבר כזה", בארי, 31, שסיימה עתה את לימודיה, אמרה כי. "לא ראיתי אף סימנים של מצוקה מהתנין או מהסוס, אך יצרתי קשר עם האחרים. הם שלחו לשם מישהו, אך אל קיבלתי תשובה חזרה".