ברוב המקרים כפילים אינם דומים למקור, אבל הם לפחות עושים מאמצים כדי לאמץ סממנים פיזיים וכן שפת גוף בולטת של הדמות שהם מחקים. אך בין אם הדמיון קלוש ובין אם קיים במידת מה, אין ספק שלהרוויח כסף מלהעמיד פני אדם אחר זה ממש נחמד. מעבר לכך, דמיינו לכם עשיית קריירה כחקיינים של אדם שהדמיון בינו לביניכם הוא כמו הדמיון בין ריאן גוסלינג לדובי גל.



איש אחד בסין, מדינת החיקויים, חשב בדיוק כך והחליט לפצוח בקריירה בצילו של נשיא ארה"ב. הבעיה היחידה - הוא לא דומה לו כלל. כל זה לא הפריע לו להפוך ללהיט במדינה רחבת הידיים ועמוסת התושבים. לי לינגוואי, בן 65 מבייג'ינג החליט לזנוח את הקריירה שלו כמו"ל, עבור קריירה כחקיין הכי גרוע בהיסטוריה של נשיא ארה"ב החדש.



הגרסה הסינית של נשיא ארה"ב. צילום מסך
הגרסה הסינית של נשיא ארה"ב. צילום מסך



הוא כבר הספיק להשתתף בפרסומות רבות בדמותו של טראמפ בסין, ובין פרסומת אחת לאחרת הוא גם מופיע ברחבי המדינה בפני קהלים שונים, שמתרגשים לראות את ה"נשיא האמריקאי" פנים אל פנים. יש לו אפילו קהל מעריצים די גדול, זאת למרות העובדה כי תווי פניו לא דומים לאלו של הנשיא, הוא נמוך, בעל שיער אפור, חובב קומוניזם ולא יודע מילה באנגלית. נשמע בדיוק כמו סוג האנשים שטראמפ מנסה לגרש מארצו.

לינגוואי סיפר כי חיבב את הנשיא הצבעוני מהרגע הראשון שראה אותו בטלוויזיה, ולדעתו הוא אדם נבון ומנהיג גדול, וכן דמות מעוררת השראה. 
"אני יכול לראות אם מישהו הוא אדם טוב או אדם רע רק מלהסתכל עליו", סיפר הסיני ל-dailymil והודה כי יש לו רק מעט ידע בפוליטיקה. "כשראיתי את טראמפ, ידעתי שהוא יהיה מנהיג גדול" . באשר לכך שאינו דומה לנשיא האמריקאי, אמר לינגוואי ש"מראה הוא לא הכל. אני מומחה בחיקוי המחוות של טראמפ והבעות הפנים שלו". לדבריו, שפת הגוף של טראמפ מסתכמת בעשיית לייק עם האצבע.

מעניין אם הוא מתכוון לעושת לסין מה שטראמפ עושה לאמריקה. צילום מסך
מעניין אם הוא מתכוון לעושת לסין מה שטראמפ עושה לאמריקה. צילום מסך


כמובן שלנגוואי לא פועל לבד, וכמו כל סלב שמכבד את עצמו לקח לעצמו סוכן, שהוא גם הסוכן של החקיין הסיני של אובמה (גם הוא אגב כלל לא דומה לנשיא לשעבר). את הקריירה שלו לנגוואי חב לסוכן שלו שהוא גם חבר קרוב, שכן ערב אחד, כשישבו השניים לארוחת ערב החבר אמר לו: "אתה נראה כמו מישהו, אתה נראה כמו הנשיא טראמפ". לאחר מכן הסוכן העלה את התמונה של לנגוואי לרשת חברתית סינית, מה שגרם לגולשים להשתגע בשל הדמיון הרב. כדי להשלים את הלוק לנגוואי שכר את שירותיו של מאפר מקצועי והשאר היסטוריה.