הנשיא הכי צבעוני שהיה אולי בארה"ב, הלא הוא דונלד טראמפ, לא מפסיק לספק כותרות, וכשהוא לא עסוק בלצייץ בטוויטר הוא דואג לעורר שערוריות בדרכים שונות ומגוונות. מידי פעם הוא גם מפנה זמן למטלותיו הנשיאותיות.

דטראמפ הוא הנשיא הכי מוזר ומשעשע שידעה ארה"ב, והיחיד מבין כל הנשיאים שמכור לטוויטר. לפעמים אף נדמה שהוא רצה להיבחר לנשיאות רק  כדי שיהיו לו עוד עוקבים. כשהוא לא מציק לאנשים בציוצים בלתי פוסקים, הוא עושה זאת בהופעות ציבוריות מביכות ומצחיקות, לאחרונה הוא עשה זאת במהלך טקס לחג הפסחא בבית הלבן. הטקס נערך מידי שנה לכבוד החג האמריקאי, מוזמנות אליו משפחות והוא נועד בעיקר לחיפוש ביצי פסחא, עבור הילדים.
בווידאו שצולם ביום שני במהלך הטקס השנתי, נראית הגברת הראשונה מלניה טראמפ, כשהיא מסמנת לבעלה לשים את יד ימינו על ליבו במהלך השמעת ההמנון. הוא במהרה מעלה את ידו ומניח אותה במקום הנכון. כפי שניתן  לראות בסרטון, בזמן שההמנון התחיל, טראמפ היה עסוק בלהשתעשע ולהתפעל מארנב חג הפסחא הענקי שעמד לידו, נראה במצב רוח קליל, וחייך אל הארנב, עד שהאישה הראשונה מזכירה לו שהוא נשיא ארה"ב ועליו להתנהג בהתאם. מי יודע, אולי היא אף קינאה במערכת היחסים שנוצרה בין היצור ארוך האוזניים לבעלה.



כנהוג בארה"ב, כאשר קורא משהו מקומם או ממש מצחיק, אנשים אנונימיים פונים לטוויטר להביע את עצמם. כמובן, היו מי שלקחו קשה את מה שקרה  והגיבו בכעס:
שרה חסרת חוש ההומור צייצה "אומג, מלניה הייתה צריכה לדחוק בטראמפ לשים את היד שלו על הלב במהלך ההמנון הלאומי"
 
אחרים לא התרשמו ונותרו אדישים
ג'יימס כתב בביטול "טראמפ אידיוט, אבל הדחיקה הזו היא לא עניין גדול, לדעתי"
 
והיו את בעלי חוש ההומור שידעו שמדובר ברגע זהב נוסף ברצף הטעויות המשעשעות של הנשיא:

איש בשם rebelrebel צייץ: "מלניה עושה לו 'אני יודעת שאתה שונא את אמריקה אבל לפחות תעמיד פנים שאתה לא'".

בנוסף לאירוע מביך והורס מצחוק זה, כמו בכל הקשור לנשיא האמריקאי, היו עוד רגעים מוזרים בהופעתו הציבורית. כלי התקשורת בארה"ב ובעולם, מיהרו להסב את תשומת הלב לכך שהארנב הענקי של חג הפסחא גנב לטראמפ את ההצגה. בעוד טראמפ היה עסוק בלאיים על צפון קוריאה, במהלך הטקס ה-139 השנתי של חג הפסחא, היה מישהו נוסף שלשם שינוי משך יותר תשומת לב ממנו. על המרפסת, יחד איתו ועם מלניה ובארון, היה ארנב חג פסחא אמיתי. וכפי שנתין לראות בסרטון למעלה, בינו לבין טראמפ הייתה כימיה מדהימה.

כמובן בכל הקשור לטראמפ, איש לא יפסח על ההזמנות לצחוק ולצייץ גם על מקרה זה.


 


המולטי סלב ג'יימס קורדן צייץ: "הארנב הזה הוא כולנו, כל הזמן"



אדגר צייץ שהוא "לא בטוח לגבי הגרסה החדשה של דוני דארקו".


גולש אחר צייץ "סירי תראי לי את שלישיית ההיפ-הופ הגרוע בעולם".