למרות מה שנהוג לחשוב, לשקר יש רגליים והוא רץ ממש מהר. אנשים שבוגדים נוהגים לחשוב שאם ינהגו בצורה זהירה וישמרו על כללים מסוימים, הם לעולם לא יתפסו. אך רוב האנשים שבוגדים בבני הזוג שלהם נתפסים בזמן כזה או אחר, ובדרך כלל זה מסתיים בצורה מכוערת למדי. כך קרה לאחרונה לאישה מפרו, שתפסה את בעלה הפזיז על חם במקום ציבורי כשהוא חשוף לעיני כל. אותה אישה שאלה את הבעל אם ירצה לבוא איתה לפסטיבל דת, אך הוא סירב בטענה שהוא עסוק, מה שאילץ אותה ללכת בגפה.


האישה, שחשבה שהיא הולכת ליהנות מאירוע רוחני ומעורר, הייתה המומה כאשר כאשר גילתה את בעלה באירוע, והוא לא היה לבד. לשמחתנו המאורע צולם בידי אחד מבאי הפסטיבל, כדי שכולנו נוכל ליהנות ממנו. בסרטון הווידאו, שצולם במהלך חגיגות סמנה סנטה ("השבוע הקדוש") בלימה בירת פרו, נראית האישה הנבגדת מזנקת על המאהבת, והשניים מתועדות כשהן מושכות אחת לשנייה בשיער וסוטרות זו לזו, כשהקהל מסביבן מצלם את המתרחש בעוד שאחדים מנסים להפריד בין השתיים. 

כמו במקרים אחרים, גם הפעם מסיבה לא ברורה האישה החליטה לנקום במאהבת, אישה זרה לחלוטין, ולא בבעל שנשבע לה אמונים לשארית חייהם. נוכל לקוות שגם הבעל הבוגד קיבל את שלו.