לרוב, כשמספרים לנו על הסכנות באכילה מוגזמת של ג'אנק פוד, מתכוונים ככל הנראה למרכיבים הלא בריאים והעומס הקלורי במוצרים. אך אף אחד לא דואג להזהיר אותנו מפני הדברים המוזרים שחברות מחליטות להכניס לנו לאוכל, כשלרוב ה"תוספות" הלא רצויות הללו אינן אכילות ואף יכולות לגרום לנזק אדיר ואף מוות למי שיאכל אותן. 



כך קרה לצעירה אחת, שנחרדה לגלות תוספת שלא הזמינה על גבי הפיצה שלה, וכמעט אכלה אותה. ריצ'ל קר, מורה בת 28 מאטוקסטר, בריטניה, לא האמינה למראה עיניה, כאשר מצאה בורג בתוך הפיצה שהזמינה מ"דומינוס". היא כמעט סיכנה את חייה בבליעת התוספת האיומה אך ניצלה ברגע האחרון. 
את הפיצה הזמינה קר באחד מערבי שישי, כאשר החליטה לנוח מהדיאטה שלה, מסניף מקומי של דומינוס. "ציפיתי בכיליון עיניים להפסקה מהדיאטה שלי, עם כמה חתיכות פיצה", סיפרה. "חבר שלי ואני הזמנו פיצה חריפה וכן פיצה בסגנון טנדורי מדומינוס באטוקסטר. הפיצות היו נפלאות, אך לאחר שאכלנו שלושה רבעים מהפיצה החריפה, הרמתי חתיכה ועמדתי להכניס אותה לפה שלי, כשהבחנתי במשהו כסוף ונוצץ בין התוספות".

לא נראה מעורר תאבון במיוחד. צילום מסך
לא נראה מעורר תאבון במיוחד. צילום מסך



"הזדעזעתי כשראיתי את הבורג, בגודל בינוני, בין חתיכה של נקניק ופלפל ירוק. הייתי בהלם ותהיתי איך לעזאזל זה הגיע לשם", היא סיפרה בבהלה. "זה היה יכול להיות מאוד מסוכן. אם הייתי נוגסת בחתיכה עם הבורג, זה היה יכול להיגמר בפגיעות חמורות לשיניים". 

לדעתה, צריך להיות פיקוח חמור יותר על איכות הפיצה. "באפליקציה של דומינוס כתוב שיש שלב בדיקת איכות לפני המשלוח. אני לא חושבת שהייתה בדיקה יסודית במקרה זה", טענה. לאחר שגילתה את חתיכת הברזל במאפה השמנוני היא התקשרה מיד לסניף להתלונן. "העבירו אותי אל המנהל, שבהתחלה הבטיח לי כי הם לא משתמשים בברגים במטבח שלנו. אם זאת, הוא שאל אותי אז אם לבורג היה ראש כוכב, מה שאכן היה". המנהל היה מנומס  והציע לה פיצוי. "הציעו לי שתי פיצות חדשות, אבל ביקשתי החזר כספי במקום. המנהל התנצל וביקש שאחזיר את הפיצה בתמורה למזומנים". 
 

פרשנות מוזרה לתופסת ברזל. צילום מסך
פרשנות מוזרה לתופסת ברזל. צילום מסך



דקות לאחר מכן, שליח של דומינוס דפק על הדלת של קר לבצע את עסקת החליפין. לדבריה של קר, הוא התנצל והיה מנומס. "לאחר מכן שלחתי הודעה לדומינוס בפייסבוק וקיבלתי תגובה שאחד העובדים שלהם יהיה בקשר איתי. הם ביקשו שאשמור על חתיכת הפיצה. אני לא חשבת שהם ידעו שאני כבר יצרתי קשר עם סניף מקומי והחזרתי אותה"

בהודעה רשמית, אמר דובר של דומינוס בתגובה כי "מדאיג אותנו לשמוע על הבורג הקטן שנמצא בפיצה של לקוח שלנו והיינו בקשר עם החנות כדי להמשיך בחקירה. אנו שמחים שהחנות הציעה החזר כספי מהיר, אך עדיין היינו רוצים להציע ללקוח שלנו את התנצלותנו הכנה והערכתנו על כך שהיא אפשרה לנו לטפל בנושא". 

via GIPHY

בינתיים נותרה רק שאלה אחת פתוחה, או אפילו שניים. למה בפיצרייה יש ברגים ולמה הם משמשים. ושאלה הקריטית ביותר היא- מי מזמין מדומינוס פיצה?