תמיד אומרים לנו לא לפחד מכרישים, ובצדק, תקיפות בידי כריש הן נדירות למדי, ועל פי הסטטיסטיקות יש לכם יותר סיכוי למות מנפילה בביתכם או מדריסה בידי עדר פרות. כל הנתונים הללו מרגיעים, במידה ואתם לא חלק מהאנשים הבודדים שכן סופגים מנחת מלתעותיו של היצור האימתני.

אישה אחת מסיינט הלנה, אי בריטי באוקיינוס האטלנטי, לא ציפתה שכך יגמר הביקור שלה באי אסנשן עם בעלה. על פי ה-mirror, האישה, פרנקי גונסלבס, עובדת בממשלת סיינט הלנה, צללה עם בעלה בקרבת האי כשלפתע הותקפה בידי כריש. 

פרנקי ובעלה. צילום מסך דרך פייסבוק
פרנקי ובעלה. צילום מסך דרך פייסבוק

מהדיווחים בכלי התקשורת לא ידוע מה חומרת הפציעה שלה, אך היא טופלה בבית חולים מקומי ולאחר מכן הועברה לטיפול בבריטניה. "היא ננשכה ברגלה", דווח גורם אנונימי ל-mirror. "בעלה היה צריך לחבוט בכריש כדי שישחרר אותה. ואז הכריש ניסה לנשוך אותו"
.
Ingimage :סיוט שהתממש. צילום
Ingimage :סיוט שהתממש. צילום


סיינט הלנה היא טריטוריה בריטית קטנה, גודלה כ-1,850 ק"מ, והיא ממוקמת בחוף המערבי של אפריקה. מדובר באזור שלא כדאי לשחות בו, והממשלה של האי אף הזהירה את תושביה משחיה באזור,  וכן הצהירה כי כניסה למים היא על אחריותם בלבד. סיינט הלנה, יחד עם קבוצת האיים אסנשן וטריסטן דה קונה שוכנת בין אפריקה לדרום אמריקה, ולמרות המרחק הרב ביניהם הם מהווים טריטוריה אחת בשליטה בריטית.