האביב היא העונה בה מתעוררים רוב בעלי החיים, ואם יצא לכם להיות ברי מזל ולטוס בתקופה זו לחו"ל, ודאי תתקלו בכמות מסחרית של תנינים. לאחרונה כאמור יש תצפיות בלתי פוסקות של תנינים, בעיקר בארה"ב, שנראה שהם חובבי גולף מושבעים ולא מוכנים להתפשר על פחות מזה. סרטון שהועלה לאחרונה לרשת שיגע את הגולשים, ובו נראים צמד תנינים נאבקים באכזריות, כאשר ידו או יותר נכון מלתעותיו של האחד גוברות על האחר. 


הקרב מתחיל בצורה יחסית סטטית, כשאחד התנינים, שגודלם משוער כ-3.5 מטרים, נועץ שיניו החדות בגרונו של התנין השני ולא מרפה. התנין בינתיים נראה נאבק ומנסה להשתחרר מאחיזתו ללא הצלחה רבה, אך לבסוף הוא מצליח להתהפך ולשחות משם. הסרטון הפך מיד חביב על הגולשים ושותף ונצפה אלפי פעמים. הוא צולם בידי דרק ריק, במגרש הגולף Panthers Run Golf course, באושן רידג' פלנטיישן, בצפון קרולינה, וברקע ניתן לשמוע אותו מדבר וצועק רבות (וקצת הורס את הסרטון למען האמת), אל עבר התנינים.
 
הקרב בין שני היצורים המגודלים לא נגמר בצורה טובה, וניתן לראות שהמים באזור הקרב הרצחני הפכו עכורים ומלאים בדם. כמו כן, גורלו של התנין השני אינו ידוע, הוא נראה שוחה משם בתבוסה, אך לא ברור האם הוא גוסס או רק נפצע באורך קל. 
 

הקרב הזה הוא לא מקרי, שכן תנינים הם יצורים מאוד טריטוריאליים, ומעדיפים לחיות בגפם. הם יאבקו בכל בעל חיים, כולל בני מינם, כדי לשמור על דומיננטיות. אומנם תנינים אינם ישנים שנת חורף, אך הם הם מגיבים למזג אוויר קר על ידי כניסה למצב של ברומציה, כלומר האטת המטבוליזם שלהם. מהלך העונות הקרות הם מאטים את קצב חילוף החומרים שלהם וקצב תפקוד איבריהם, הם הופכים לא פעילים, ולא אוכלים בתקופה זו עד שמזג האוויר מתחמם.

אזורי המחיה שלהם הם גם לרוב טרופיים כך שאין להם צורך בשנת חורף. בעונת החורף ובסתיו הם נוטים להסתתר במאורות תת קרקעיות ביבשה, או במים. בשל היותם יצורים בעלי דם קר, הם מסוגלים לשרוד במים בטמפרטורה של עד 4 מעלות, טמפרטורה בה בעלי חיים חלשים יותר לא יוכלו לשרוד בה. 
באזורים חמימים יותר הם מגיחים גם מוקדם מהרגיל.

בינואר האחרון למשל, נצפה תנין ענקי משוטט בלייקלנד,פלורידה, שנראה יותר כמו דינוזאור והסעיר את הרשת. הוא צולם בידי קים ג'ויינר, ב the Polk Nature Discovery Center. "זה נראה כמו דינוזאור", היא סיפרה ל-News 6. "זה נראה גדול מידי כדי להיות אמיתי, זה פסיכי!"