סמים קשים הם לא רק מסוכנים, הם גם גורמים לאנשים לעשות דברים מטופשים למדי ומביכים, בדיוק כפי שקרה במקרה הבא. על פי משטרת באת', אוהיו, בתחנת המשטרה שלהם התקבלה שיחת חירום הזויה ביותר, בה איש התקשר להתלונן על כך שגנבו לו סמים וביקש את עזרת המשטרה.  השיחה, שהתקבלה מידי ג'וזף מארפי, צעיר בן 20 מבאת' טאונשיפ, ליד אקרון, התקיימה בינואר אך שוחררה לפרסום בידי המשטרה רק השבוע. 

על פי הדיווח, הצעיר התקשר למספר החירום של המשטרה ואמר שהוא זקוק לעזרה, וכאשר נשאל מדוע, הוא ענה שאישה גנבה לו את ההרואין והוא צריך כלב שירחרח וימצא את החומר הגנוב.

האזינו לשיחה: 



מפקד משטרת באת', מייק מקנילי, אמר שזה בין הדברים ההזויים ביותר ששמע במשך ארבעת העשורים בהם שימש כשוטר. אם זה לא מספיק גרוע, בעת שנחקר מרפי במשטרה, בעקבות אותה שיחה הזויה, הוא הוציא חומר החשוד כסם מתוך מכנסיו. החומר הוחרם ונשלח לבדיקות מעבדה, מרפי שוחרר אך יועמד ככל הנראה לדין בגין החזקת סמים לאחר שיחזרו תוצאות המעבדה.
 

השיחה המלאה:



מרפי הוא אומנם צעיר, אך יש מאחוריו רפרטואר מפואר של עבירות מטופשות. בנוסף לכל עבירות הסמים, הוא גם הואשם בנהיגה ברכב לא תקין והתנגשות ברכב אחר. רמת האלכוהול בדם שלו הייתה 0.121, הרבה מעבר למותר (0.8). אבל ניחשתם נכון, זה לא הכל, הוא גם מואשם בהשתנה על רגלו של שוטר באתר נופש של דיסני, בזמן שנעצר על התפרעות בשל שימוש באלכוהול.


via GIPHY

מדובר באדם בעל מוטיבציה רבה שכבר הספיק לעשות רבות בחייו, ובקצב הזה הצעיר המוכשר יגיע במהירות לכיסא חשמלי. בהצלחה.