יש מי שאוהבים ללכת לגני חיות ולסאפרי, אחרים לא מתקרבים לשם כי אינם מחבבים חיות. חובבי היצורים השעירים רואים בזה בילוי אידאלי לכל המשפחה, שאין סיכוי שיגמר בצורה טרגית. אך כפי שלמדנו מן מסרטי וסדרות האימה, בדיוק כשהכל ורוד ומושלם הכל משתבש, רק שבמציאות אין מוזיקה ברקע שתזהיר אותנו מפני האימה הקרבה.



כך קרה לאחרונה למשפחה אחת מליברפול, בריטניה, שנאלצה ללמוד בדרך הקשה שלסאפרי הולכים רק עם אוטו מיושן. זוג ההורים הצעיר, דניאל ופול, החליטו לקחת את בנם ג'ק בפעם הראשונה שלו לסאפרי, ביום ראשון אביבי וחמים, יחד עם אחותם של דניאל, לורה. הם הרגישו אשמים במקצת על השארת המכנית החדשה, מדגם מאזדה CX-5, לבד בבית אז פינקו גם אותה בטיול.

 
הכל התנהל על מי מנוחות, ואז כמו בכל תרחיש אימה טוב - הכל השתבש. כאשר המשפחה התקרבה עם רכבה החדש והנוצץ לאזור הבבונים סאפרי, הם החליטו להתקרב מעבר למה שמוגדר כ"אזור ידידותי לכניסת רכבים", כדי שבנם יוכל להסתכל על היונקים השעירים מקרוב. הם כמובן הצטערו על כך מיד לאחר מכן.
 
בסרטון שהועלה לרשת ותיעד את המאורע, נראית חבורת בבונים סקרנים מתרוצצים סביב הרכב, בוחנים אותו ומרחרחים אותו, מנסים להבין מאיזה דגם הוא, באיזה יוצר ובאיזה סוג דלק משתמשים ברכב כזה. "ג'ק צחקק, הושיט יד וניסה לגעת בבבון, אז נתתי לו לשבת על הברכיים שלי מקדימה כדי שיוכל להסתכל קרב כשעצרנו", אמרה דניאל, 31, מליברפול. "התחלנו לצלם את זה, כי הוא כל כך שמח. הפנים הקטנות שלו היו מהופנטות". 
 


אך השמחה של ההורים מיד התחלפה בצער, לאחר שבבון אחר, סקרן מדי, החליט שהמכונית החדשה צריכה לעבור בדיקה מקיפה יותר. בסרטון נראה הבבון השובב מוציא חלק מכיסוי הגלגל ממקומו, עולה על החלק הקדמי של הרכב מתיישב ולועס אותו להנאתו. לאחר מכן הוא מתיישב ישר על החלון הקדמי וחושף את הישבן. בשלב זה בסרטון ניתן לשמוע ברקע דניאל צועקת "הוא אוכל לי את המכונית! תורידו אותו!", בעוד אחותה לורה מתפקעת מצחוק מאחור. "המכונית לא נמצאת אצלנו אפילו שנה. עכשיו אני אצטרך לתקן אותה ...לפחות ג'ק נהנה!", אמרה לורה.
  
"בכינו מרוב צחוק, ואז רק בכיתי". אמרה דניאל, והוסיפה שרק אחרי הטיול היא הסתכלה באינטרנט מהם כללי ההתנהגות והבטיחות בספארי. היא גילתה באיחור רב שיש אזהרות מאוד ספציפיות לגבי בבונים, ובין היתר ש"בבונים עלולים לגרום לנזק למכונית שלכם, אז אתם יכולים או להשתמש בשביל הידידותי לרכבים או להתכונן לאפשרות הזו".