השפויים שבינינו לא יחשבו לרגע על בילוי במקום העבודה, שלא לדבר על לנהל שם מערכת יחסים רומנטיים. אך מסתבר שרבים חושבים שלא הפאב אלא המשרד הוא ה-מקום להתחיל עם נשים (או גברים). לרוב זה גם המקום בו רוב האנשים מוצאים פרטנרים לבגידה, ויש גם מקצועות ספציפיים בהם יש יותר סיכוי שדברים כגון אלו יקרו. 
בהתחשב בעובדה שאנו מכלים את מרבית זמננו בעבודה יותר מאשר בכל מקום אחר, לא פלא שהרבה תרחישים של רומנטיקה ובגידות מתרחשים דווקא במרחבים אלו. לא לשווא המסך הקטן והגדול כאחד מציגים שוב ושוב סצנות לוהטות של זוג שבמקרה נכנע לפיתוי לאחר משמרת בשעות הקטנות של הלילה. על פי סקר חדש שנערך בידי האתר Gleeden.com, המיועד להיכרויות ודייטים, לבוגדים יש מקצועות בהם הנטייה לבגוד היא גבוהה יותר מאשר מקצועות אחרים. בקרב נשים למשל, מקצועות כמו סיעוד, מזכירות ועריכת דין הם הכי נפיצים לנאמנות במערכות יחסים, בעוד בקרב גברים, רוב הבוגדים נמצאים בעבודות כמו בנקאות, ורוב התחומים שקשורים לפיננסים

via GIPHY

במהלך הסקר, בעלי האתר תשאלו 8,000 משתמשים במטרה לבדוק אילו תכונות יש לכל הבוגדים במשותף. מתוצאות הסקר שלהם, 62% מהגברים אמרו שבגדו בבנות זוגן במהלך טיול עסקי, לעומת 57% מהנשים הלא נאמנות. כמו כן, כ-24% מהגברים ו-13% מהנשים הודו כי קיימו יחסי מין עם עמית בעבודה. לגבי עיסוקם של הבוגדים נמצא שרובם נמצאים במקצועות כגון עריכת דין ובנקאות, בקרב נשים וגברים כאחד. כמו כן, מהסקר עולה שקצת מעל מחצית מהגברים, 53%, קיימו רומן עם עמיתה לעבודה, לעומת 27% מהנשים.

המקצועות בהן נמצאו רוב הנשים הבוגדות:
1. מזכירות
2.עריכת דין
3. סיעוד
4.בנקאות
5. עוזרת מכירות
6. קוסמטיקאית
7. הוראה
8. סוכנות נדל"ן
9. עיתונאות
10. סוכנות נסיעות
 
בקרב גברים:
1. הנדסה
2. ניהול כספים
3.בנקאות
4.רפואה
5. ראיית חשבון
8. עריכת דין
9.אומנות
10. צבא