תאונה בכביש מהיר באוהיו גרמה לתאונה יוצאת דופן, לאחר שגבר בן 30 נסע נגד כיוון התנועה. הגבר התנגש במשאית נושאת מכל דלק, מה שגרם להתלקחות אש אדירה, שיבושי תנועה וכן למותו של הצעיר. נהג המשאית נפצע באורח קל ונלקח לבית חולים מקומי לקבלת טיפול רפואי.


על פי משטרת דייטון, התאונה התרחשה ביום ראשון בבוקר, בנתיב הצפוני של הכביש המהיר מס' 75 באוהיו, והכביש כולו נסגר לתנועה. ביום ראשון בערב נפתח הנתיב הדרומי של הכביש, אך המקום בו אירעה התאונה ימשיך להיות סגור "בעתיד הנראה לעין, אולי יום או שניים, כך שזה הולך להשפיע באופן מהותי על תנועת הבוקר והערב ביום הקרוב וכו" אמר מארק פוניכטרה, ממשטרת דייטון.
התאונה גרמה למותו של  הנהג המתנגש, נהג המשאית נלקח לטיפול רפואי. טוויטר
התאונה גרמה למותו של הנהג המתנגש, נהג המשאית נלקח לטיפול רפואי. טוויטר

 

על פי ה-BBC, השריפה בערה משך שעות והיה ניתן להבחין בעשן במרחק של קילומטרים רבים. למקום הגיעו בנוסף לצוותי כיבוי ומשטרה גם בכירים מהסוכנות להגנת הסביבה וכן צוות לטיפול בחומרים מסוכנים, וגורמים ממשרד החקירות למקרי המוות. נכון לעכשיו עדיין לא שוחררו לציבור זהות הנהג שנהרג ונהג המשאית ששרד.

על פי משטרת דייטון, התאונה גרמה למספר פיצוצים עזים, וצוותי הכיבוי שהגיעו למקום נאלצו לחכות עד אשר הסצנה תרגע, כדי שיוכלו לטפל באש. האדירה. 



בשל דיווחים על עשן שחדר למערכת הביוב בעיר בקרבת מקום, התושבים התבקשו להתקשר למשטרה במקרה ויריחו עשן במרתף שלהם או בביתם. "שמעתי בום. וחשבתי, 'זה קצת יותר גדול מהאש'" סיפר אחד העדים שהיו באזור, בראד רודיגר. "זה היה אדיר. הרגשתי את החום שהתפרץ מזה. ראיתי ילדים רוכבים על האופניים שלהם ואמרתי להם: כדאי שתיסעו בכיוון השני


האירוע תועד בידי מצלמת תנועה שהציבה מחלקת התנועה של אוהיו, ובו ניתן לראות את כל ההתרחשות, החל מרגע ההתפוצצות שנגרמה כתוצאה מהתנגשות הרכבים. כיאה לשנת 2017, תושבים רבים ועדים מיהרו אף לצלם את המאורע ולהעלות לטוויטר להשוויץ.