לא צריך להיות גאון כדי להבין שהשילוב בין אש לדלק הוא לא רעיון כל כך טוב, אלא אם כן אתם מנסים למות או להרוג מישהו. אבל נראה שיש אנשים שהצליחו לעבור חיים שלמים בלי להבין שיש דברים בחיי היום יום שהם מסוכנים וכדאי להימנע מהם. או אולי הם חושבים שמדובר בדרך מקורית להכין אוכל מעושן או לצלות מרשמלו.

איש אחד שכנראה לא נכלל בין בעלי האי. קיו הגבוהים ביותר, החליט שהדבר ההגיוני ביותר הוא להבעיר מצית בתוך מיכל דלק. משום מה הוא היה מופתע ממה שקרה לאחר מכן. בסרטון ויראלי שהועלה לרשת, המתעד את האירוע, נראה האיש על גג המכונית שלו מנסה לבדוק אם מכל דלק הקשור לגג המכונית מלא, אך מכיוון שחשוך בפנים הוא מאיר לתוכו בעזרת מצית. שנייה לאחר מכן, הלהבה בשילוב הדלק גורמים לפיצוץ קטן והתפרצות להבות. האיש הגאון נבהל ומפיל את המיכל כדי שכל הרכבים יוכלו להנות מהשריפה, מה שגורם להתפשטות להבות אל רצפת התחנה ולרכבים הסמוכים.


לאחר האירוע, האיש ברכב הסמוך נראה יוצא מהרכב ותוהה למה לא הביא מרשמלו לצלייה, אך מתאכזב כשמטף כיבוי האש מכבה את הלבות והמקום מתמלא עשן לבן. באופן מפתיע האירוע לא התרחש בישראל אלא בטאראז, בדרום-מרכז ג'מבל, קזחסטן. לדעת המומחים הדלק בו השתמש הגאון הוא סולר, ואם היה זה דלק בנזין הפיצוץ היה אדיר עם תוצאות קטלניות.
כמובן שכבכל סרטון ויראלי רבים מיהרו להגיב, כשאישה אחת כתבה "הוא אידיוט, אפילו ילדים יודעים איך להתנהג בתחנת דלק ואש כזו היא אסורה באזור". מגיב אחד קרא את המחשבות של כולנו וכתב "תהיתי למה הוא ניסה למלא דלק על הגג". מגיב אחר תהה לגבי האיש שיצא מרכבו לפני השרפה, וחזר "במקרה", בדיוק בדיוק כשכל הבלגן נגמר, אותו בחור נראה חוזר בנינוחות לרכבו, קצת מתעצבן מהאבק כתוצאה מהשרפה, וברוגע מחזיר את מתקן מילוי הדלק למקומו. חשוד מאוד!