רבקה אלכסנדר, 32, שמה הכל בצד והחליטה להפתיע את אחותה החולה בבית החולים לפני חתונתה. האחות, ונסה אריקסון, 22, מאושפזת במרכז הרפואי קווינז, בנוטינגהאם, בריטניה, בשל זיהום קשה. בדצמבר האחרון עברה ונסה ניתוח להסרת המעי שלה לאחר שאובחנה במחלת הקרוהאן. כתוצאה מהניתוח ונסה נדבקה בזיהום קשה, והיא חולה מידי בכדי להשתתף בחתונת אחותה הגדולה.



המצב הבריאותי של ונסה היה רע במשך זמן רב, אך הוא התדרדר עוד יותר בשבוע שלפני החתונה. כתוצאה מהניתוח שעברה, אריקסון אינה מסוגלת לאכול הרבה ועל כן איבדה הרבה ממשקלה. בני המשפחה דואגים שאם לא תחובר לצינורית לצורך האכלה בשבוע הקרוב היא עלולה למות.
נוכח מצבה הבריאותי הקשה, בידיעה שלא תוכל להגיע לחתונתה, אחותה, רבקה, החליטה להפתיע אותה, והגיעה אליה כשהיא לבושה בשמלת כלה, עם זר פרחים בידה. האירוע המרגש תועד בסרטון קצר, שמיד כבש את הרשת, ובו נראות האחיות מתחבקות, בוכות ושמחות על המפגש ביום החשוב הזה. 


"היא נראית פשוט מהממת, ראיתי את השמלה שלה לפני כן אבל לא עליה, אני המומה", סיפרה ונסה ל- Nottingham Post. במקביל, האחות הגדולה, אם לחמישה, סיפרה כי הייתה יותר לחוצה מכך שאחותה תראה אותה בשמלת הכלה, מאשר הייתה לחוצה מן החתונה שלה. "הצעתי לבוא לפני זמן רב אך לא בשמלה שלי, ואז חשבתי כמה מופתעת היא ודאי תהיה", סיפרה רבקה. "עד הדקה האחרונה עדיין קיווינו שנסי (ונסה) תוכל לבוא, אבל היא פשוט חולה מידי". 

אך למרות שלא תוכל להגיע לחתונה פיזית, ונסה תהיה שם ברוחה, וכן אחותה רבקה דאגה שתוכל לצפות בחתונה בשידור חי היישר ממיטתה.