חתונה היא לא לכולם, ויש אנשים שזה גורם להם בחילה אמיתית. במקרים כאלו, מומלץ למי שנמצא בקטגוריה זו להימנע מלהשתתף בטקס כזה, בין אם בתפקיד החתן או הכלה ובטח כשמדובר בתפקיד מי שמחתן את הזוג.
אשת דת אחת, כמרה בעברית צחה, הבינה שבחרה במקצוע הלא נכון בדרך הכי דוחה ומביכה שיש, ולשמחתנו האירוע תועד והועלה לרשת. בסרטון, שהפך ויראלי ונצפה מאז מאות מיליוני פעמים, נראית כוהנת דת זזה הצידה בפתאומיות ומקיאה, בדיוק בזמן שהזוג שעמדה לחתן אמרו את נדריהם.
אם לשפוט לפי הווידאו, קצת קשה להאשים אותה. בסרטון נראים חתן וכלה דביקים למדי, בדיוק כשהם מחליפים נדרים והכלה אומרת לבעלה לעתיד שהיא מבטיחה להיות "החברה הכי טובה והחסידה הכי גדולה שלך". ברקע ניתן לראות את הכמרה מתחילה לחוש בחילה בעוד מילים אלו נאמרות, והופכת חיוורת ומתנודדת מצד לצד. 


היא מנסה לעצור את עצמה, אך הבעת פניה התחלפה לבהלה כשהיא מבינה  שלא תוכל למנוע את מה שעומד לצאת ממנה. היא מחזיקה חזק את פיה במאמץ אך זה כבר היה מאוחר מידי, והיא נראית זזה מעט הצידה ומקיאה. כאשר זה קורה, השושבינה מביטה בה המומה אך הזוג הדביק נראה מוטרד רק במעט. ישנה הפוגה קלה בטקסט, אך תוך זמן קצר הכלה  החופרת ממשיכה להגיד את נדריה, בעוד הכמרה כפופה בצד, כנראה עדיין מקיאה או מסתתרת מבושה.
 
הסרטון מסתיים בכך שאורחים רצים לעבר הכמרה המקיאה על מנת לעזור לה. אין מידע לגבי זהות המשתתפים או היכן בדיוק צולם האירוע, ההשערה היא כי החתונה נערכה בארה"ב.