שוטרים המומים נדהמו לגלות קורבן חטיפה בתא מטען של רכב. האירוע התרחש בעיר אלמטי, קזחסטן מבהלך הבדיקה שגרתית של רכבים על הכביש, כשהשוטרים בדקו רכב מוסג לאדה שחורה בו היה נהג ושני נוסעים. כאשר הנהג הגיש להם את הרישיון שלו לבדיקה, הבחינו השוטרים כי הוא מאוד לחוץ, מה שמיד עורר את חשדם והם החליטו לבחון את המכונית והנוסעים בצורה מעמיקה יותר. על פי האתר patrul.kz, בזמן הבדיקה הם שמעו זעקות עמומות לעזרה מתא המטען וביקשו מהנהג לפתוח אותו. לאחר שנתקלו בסירובו, הם איימו עליו בנשקם, והנהג, שהבין שכבר לא יצליח להתחמק פתח את תא המטען

 
כאשר הם פתחו את התא, הם נדהמו לגלות בתוכו גבר כבול שגם נראה כמו הוכה קשות, והיה מאוד מבוהל. שלושת הגברים נעצרו במקום ונלקחו למעצר והמשך חקירה. שחרור החטוף ומעצר חוטפיו תועדו והועלו לרשת.
 
youtube .שניים משלושת החוטפים בשעת מעצרם.
youtube .שניים משלושת החוטפים בשעת מעצרם.


הגבר החטוף, ששמו לא שוחרר בידי המשטרה, סיפר לשוטרים כי הכיר את חוטפיו, ושהם חטפו אותו בתחנת דלק. הם הכניסו אותו לכוח למושב האחורי של המכונית ונסעו משם למקום הררי מרוחק, שם הכו אותו ללא רחמים בעזרת אלת בייסבול, ולאחר מכן קשרו אותו והכניסו אותו לתא המטען ונסעו אל העיר אלמטי. הוא טען כי נחטף בגלל חוב כספי שחב לחוטפיו. על פי patrul.kz, השלושה הכחישו את מעורבותם בחטיפה, ושני הנוסעים טענו שעלו לאחר האירוע ולא ידעו על הגבר בתא המטען. נכון לעכשיו, אין פרטים נוספים בנושא, והאירוע נמצא בחקירה מתמשכת.