בכל הנוגע לסקס, מדובר בתחום שהוא לחלוטין אינדיבידואלי, ואין באמת דבר כזה שנחשב לנכון או לא נכון (אך כמובן שיש מה שמוגדר כחוקי או כעבירה פלילית שתכניס אתכם לכלא). למרות זאת, יש אנשים שמתעקשים להכתיב לנו מה אנחנו צריכים לעשות, כמה, מתי ועם מי, ואותם כמובן כדאי לקחת תמיד בערבון מוגבל.

סקס מספיק מסובך גם כך, אבל יש מי שרוצים לעשות לנו חיים קשים עוד יותר ולהלחיץ בכוונה כי זה כיף, כנראה. על פי סקר חדש שנערך בידי בעלי האתר Illicit Encounters, שמיועד לזוגות נושאים שרוצים לבגוד, יש דבר כזה שנקרא מספר אידיאלי של אנשים ש"צריך" לשכב איתם לפני שמתים. גם העובדה שאתם נשואים כנראה לא אמורה למנוע מכם להגיע אליו, אז אין לכם תירוצים.

via GIPHY

על פי הסקר של האתר שנועד לעזור לאנשים לבגוד, כ-40% מהגברים וכ-49% מהנשים באתר אמרו שהמספר האידיאלי מבחינתם הוא בין 10 ל-14 פרטנרים, בעוד 12 פרטנרים נמצא כמספר ה"מושלם". המספר ה"קסום" הזה, כך עולה מהנתונים שנאספו, מעיד לדעת הנסקרים שאותו אדם הוא "הרפתקן מבחינה מינית, ליברלי וזורם". עוד עולה מהסקר ש70% מהגברים ו66% מהנשים חשבו שמי שהיו לו פחות מ-10 פרטנרים זה מעיד  על "חוסר ניסיון מיני והיעדר הרפתקנות בחדר השינה". מנגד, הם ענו כי מי שהיו לו מעל 19 פרטנרים, זה מעיד על כך שהוא "להוט לקפוץ מפרטנר אחד לאחר, או פשוט אנוכי מידי ומאוד קשה לריצוי". 
 
הנתון היחיד בסקר עליו הגברים והנשים לא הסכימו קשור לחשיפת ההיסטוריה המינית. מעל למחצית מהגברים (53%) אמר ו שהם רוצים לדעת כמה פרטנרים היו לאישה שהם בוגדים איתה, לעומת 45% מהנשים.

via GIPHY

"אנחנו יותר ליברליים, סובלניים והרפתקנים מינית מאי פעם, אז המספר הזה חשוב", אמר הדובר של אתר הבגידות, כריסטיאן גראנט. "חיבור מיני טוב הוא אבן יסוד בכל מערכת יחסים יציבה, אז מישהו שחסר לו ניסיון מיני, או שהוא שמרני יותר בין הסדינים, או שניהם, הדבר מהווה סיבה לגיטימית לדאגה עבור אנשים מסוימים". גראנט הוסיף שגברים נוטים להיות בעלי מודעות עצמית גבוהה יותר בכל הנוגע לתחרות. לכן חשוב להם יותר מנשים לדעת עם כמה גברים הפרטנרית שלהם שכבה. הם רוצים להיות הטובים ביותר בסקס ו"הגדולים" ביותר איפה שלדעתם זה קובע. "נשים לעומת זאת, הן פשוט רוצות להנות מהרגע, ולשים את חוויות העבר בצד", אמר גראנט.

 

via GIPHY

אמנם מדובר בסקר מעניין, שגם חושף מידע על עולם הבגידות, אבל זה לא מחייב אתכם כמובן. הדבר הכי טוב שכדאי לעשות בכל הנוגע לסקס, הוא לעשות כמה שרוצים, עם מי שרוצים ומתי שרוצים, אם בכלל. ושכל הסוקרים המשועממים ינוחו.