לרוב, אנשים מופתעים כאשר הם רואים פושעים יפים למראה, שכן יש נטייה לחשוב שהיעדר מוסר וכיעור פנימי חייבים להגיע באותה אריזה. אך ההנחה הזאת רחוקה מלהיות נכונה, ומאחורי הסורגים תוכלו למצוא פושעים רבים שנראים טוב, וכאלו שאף נראים כדוגמנים.



במקרה של פושע אחד מארה"ב, הוא באמת דוגמן או לפחות היה כזה.  דייויד ביירס, בן 34,מסולאנה ביץ', קליפורניה, הוא כנראה הפושע הכי נאה שנראה לאחרונה, ואנשים, בעיקר נשים, ברחבי האינטרנט לא מצליחים לעמוד בזה. ביירס, שבמקצועו הוא מאמן כושר ואף דגמן בעבר, ואיש נאה באופן כללי, נעצר השבוע בגין מספר רב של מקרי שוד, לאחר מרדף משטרתי ארוך ומייגע.


לדוגמן הנאה, שנעצר בחשד לכך ששדד פעמיים את "בנק צ'ייס" ופעם אחת תחנת דלק בגריניץ', קונטיקט, יש רקורד מפואר של עבירות נוספות.

אפשר לומר שקריירת הדוגמנות של ביירס  עזרה לרשויות החוק ללכוד אותו. כאשר השוטרים וסוכני ה-FBI החלו לחפש אותו ,הם הסתמכו על תיאור המראה שלו, שכלל הרבה קעקועים, ובעיקר הקעקוע על צווארו, מתמונות הדוגמנות שלו המופיעות באינסטגרם.  
 

 

Good night. Pleasant dreams.

A post shared by Michael Stokes (@stokes_photo) on

 
אך הדרך ללכידה הייתה ארוכה וכללה מרדף בחרבי המדינה, במהלכו ביירס הצליח לברוח מהשוטרים בניו יורק, קונטיקט, פנסילבניה ואריזונה, אך לבסוף נתפס באזור סאן דיאגו. גם מספר הכוחות המעורבים במרדף היה אדיר, ודייויד נמסק, שוטר ממשטרת גרינוויץ,, סיפר שבמהלך המצוד על ביירס היו מעורבים גורמים רבים נוספים - משטרת קונטיקט, משטרת סטמפורד, משטרת מחוז ווסטצ'סטר, משטרת המטרופוליטן, משטרת פורט צ'סטר והאף-בי-איי.
 

 

Let's start your day right.

A post shared by Michael Stokes (@stokes_photo) on

 
המעצר שלו הפתיע הרבה מאוד אנשים, בין היתר את מי שעבדו איתו בעולם הדוגמנות, והמעצר שלו תפס אותם בהלם מוחלט. "אני יודע שהוא בחור לא שגרתי, אבל שוד בנק לא נראה כמו משהו שהוא יעשה", אמר הצלם מייקל סטוקס, שעבד עם ביירס ואחראי לרבים לצילומים המרהיבים שלו באינסטגרם. "הוא תמיד היה הגון ומכבד כלפי", הוסיף. מי שעוד היו המומים מכך הם הציבור הרחב, כאמור בעיקר נשים, שנדהמו מיופיו הלא שגרתי של הפושע, והתקשו לעכל את הבשורה.

 

Hope you are doing something fun for the holiday.

A post shared by Michael Stokes (@stokes_photo) on


ביירס כאמור הוא אדם מבוקש כעת, אבל לא רק בשל המראה שלו. משטרת גרינוויץ', שגם עזרה להביא ללכידתו של הדוגמן הפושע, רוצה שביירס יוסגר לידיהם, כדי שיוכלו לטפל בו כראוי. נכון לעכשיו, הוא נמצא במעצר ומחכה להמשך הליך החקירה נגדו. הוא  צפוי להיות מואשם במספר רב של עבירות כגון שוד מדרגה ראשונה, שימוש בנשק לצורכי שוד, שוד מדרגה שלישית, עבירת גנבה ועוד. הספק מרשים למדי, אילו רק היה מפנה את האנרגיה הזו לקריירת הדוגמנות שלו הוא כנראה היה דוגמן על.



 

It's David's day today

A post shared by Michael Stokes (@stokes_photo) on


כל מי שמעוניין או מעוניינת לשחרר אותו, דמי הערבות עומדים כעת על הם 200 אלף דולר. אבל מעבר לכך שמדובר בסכום אדיר, בשל עבירות איומות למדי, חשוב לדעת שהבחור תפוס  - יש לו חברה איתה עבר לגור לאחרונה בניו יורק, ואפילו ילדה, שכעת מתגוררת בקליפורניה.