בעולם יש הרבה דברים טובים אבל גם רוע אנושי בכמויות מסחריות. לא חסרים אנשים בארץ ובעולם אשר ינצלו רגעי פגיעות של אחרים, ובמקום לעזור להם ימהרו לפגוע בהם בכל דרך אפשרית. כך קרה לאחרונה בברזיל, לאחר שרוכב אופנוע שעבר תאונה גילה את הפנים המכוערות של המין האנושי


תאונה שעבר רוכב אופנוע במנהרה באי פלוריאנופוליס בברזיל, תועדה והועלתה לאחרונה לרשת, אך מה שזעזע את הצופים מעל לכל הוא מה שקרה לאחר מכן. בסרטון, שצולם במצלמות תנועה, נראה רוכב האופנוע נוסע לאורך כביש יחסית ריק, כשלפתע הוא מתחיל לאבד שליטה, נתקע עם האופנוע בקיר, נופל ארצה ושוכב מחוסר הכרה. האופנוע בינתיים המשיך לנסוע מעצמו ולבסוף מתרסק גם הוא במרחק לא רב משם. 

אך האירוע המחריד לא מסתכם בזה. לאחר רגעים ספורים, כפי שניתן לראות בסרטון, עובר אורח שמוצא את רוכב האופנוע הפצוע, מחליט שזו הזדמנות טובה לשדוד אותו, במקום לעזור או לקרוא לעזרה. על פי אתרי החדשות בברזיל, אותו איש שדד את הארנק והרישיונות של הרוכב. כמו כן, מדיווחי המשטרה המקומית עולה שהגנב הוא גם נרקומן. זה אומנם נראה גרוע מספיק, אבל הרוע האנושי לא נגמר בזה באותו היום. לאחר שהגנב הראשון עזב, ניתן לראות שמגיע אחד אחר ושודד לו את האופנוע.
 
למרבה המזל, זמן מה לאחר מכן, מגיעים למקום כוחות הצלה כדי לחלץ את האיש האומלל, וברגעים אלו הסרטון מסתיים. הסרטון הותיר את הצופים המומים, והם התייחסו לכך שבימינו לאנשים כבר אין מוסר, גם לא לשודדים. 



נכון לעכשיו, לא ידוע מה מצבו של רוכב האופנוע. נוכל לקוות שהוא שרד את התאונה, ושמי ששדדו אותו יזכו לגורל רע ומר.