לרוב חתונות הן אירוע משמח, כמובן שתלוי את מי שואלים, והרי הן מהוות חגיגה לרגל איחוד בין שני אנשים, בתקווה שלא יתגרשו לאחר ארבע שנים ויכנסו לסטטיסטיקה. אך אירועים המוניים אלו גם מהווים מקור רב למתיחות ומריבות, בין משפחות, חברים או סתם שיכורים, ולעתים אף מסתיימים באסון.

לאחרונה זעזעה את הרשת קטטה אלימה בחתונה, בעקבותיה שניים נשלחו לבית החולים ואחד עדיין בצב קריטי. האירוע, שתועד בסרטון וידאו בטלפון נייד, התרחש באולם האירועים the Royal Palace hotel, בפרמונט במחוז אלמדה, קליפורניה, במהלך חתונה בה השתתפו כ-700 איש.
על פי עדים שנכחו באירוע, התקרית הקשה החלה על רחבת הריקודים באולם, ומשם זלגה החוצה והסלימה במהירות. האירוע האלים סוקר באתרי חדשות רבים, בארה"ב ובאירופה, ועל פי הדיווחים היו מעורבים בקטטה בין 50 ל-70 איש. כפי שניתן לראות בסרטון, גברים באי החתונה החלו לריב ולהכות האחד את השני ואף השתמשו בנעליהם כנשק. בסרטון ניתן לראות גם גבר אחד על הרצפה כשעליו מתנפלים שלושה גברים, והוא מתפתל בכאב.




על פי רשת החדשות nbcbayarea, האירוע המחריד נמשך כ-20 דקות עד להגעת המשטרה.  "אני לא יודע מי נלחם במי", אמר ראג'ה סינג, ששימש כצלם בחתונה. "הייתה שם קבוצת אנשים שהיכו אחד את השני, אני לא מכיר אף אחד מהם באופן אישי". סינג הוסף שלדעתו האירוע החל על רחבת הריקודים.
הכלה, שהתראיינה לערוץ הטלוויזיה המקומי KTVU, סיפרה שהחבורה הרסה את החתונה, והיא התלוננה על כך שבחתונה היו רק שני שומרים. באולם האירועים מנגד טענו ששום מספר של שומרים לא היה מונע אירוע אלים כה גדול.  על פי הדיווחים, שני גברים שהשתתפו בקטטה מאושפזים במצב קשה ואחד מהם נמצא בתרדמת. המשטרה עצרה שני מעורבים בקטטה,והחקירה בנושא נמשכת.