אומנם לא רק צעירים עושים דברים מטופשים, אבל על פי מה שנהוג לחשוב, ככל שגילנו רך יותר בשנים כך הנטייה שלנו לעשות שטויות עולה. מסיבה לא ברורה, כשאנחנו בגילאים מסוימים אנחנו חושבים שאנחנו בלתי מנוצחים ושדבר לא יפגע בנו. אי לכך אנשים נוהגים לעשות דברים שלא היו עושים בגיל מבוגר יותר, כמו למשל להשתתף בהתערבויות הזויות. במהלך ההיסטוריה האנושית אנשים בלעו הרבה דברים משונים, אם כחלק מהתערבות ואם מתוך רצון חולני, ובאופן מפתיע לחלקם לא נגרם כלל נזק, לפחות לא כזה הנראה לעין.



איש אחד בסין השתתף בהתערבות כזו, אך לא נגרם לו כל נזק ועל כן הוא לא למד לקח ואין מוסר השכל לסיפור הזה. על פי אתר החדשות newsflare, הגבר, בן 50, שידוע רק ששם משפחתו וואנג, עבר לאחרונה ניתוח להסרת שני עטים כדוריים מבטנו, אותם בלע לפני למעלה משלושה עשורים. הוא סיפר לרופאים בבית החולים בסאזהאו, במחוז ג'יאנגסו בסין, שהחליט לאכול את העטים לאחר שהפסיד בהתערבות כאשר היה בן 14, לפני 36 שנים. לא במפתיע, באירוע הייתה מעורבת שתיית אלכוהול בכמויות מסחריות.
 

לדברי וואנג, המתגורר במזרח סין, הוא לחלוטין שכח מכך שבלע את כלי הכתיבה עד לחודש פברואר השנה, כאשר הם הופיעו בצילום רנטגן במהלך בדיקה שגרתית. הוא בכלל חשב שעיכל את העטים מזמן, שכן הם לא גרמו לו לאי נוחות כלשהי. הניתוח עבר בהצלחה והאיש בריא ושלם, ולפי הסרטון שהופץ ברשת ניתן לראות שהעטים כמעט נותרו בשלמותם, לפחות פיזית. אך לא ידוע אם הם עדיין עובדים.

כאמור פיזית העטים תקינים, אך הו, המראות הקשים שהם ודאי ראו במהלך השנים. העטים כמובן יזדקקו לטיפול נפשי ארוך, וספק אם אי פעם יחלימו. 

via GIPHY

הו, האימה.