אומנם נהוג לחשוב כי הרודן האכזר הוצא להרוג ב-2006, אך לא, הוא חי וקיים ולאחרונה אף נעצר בידי המשטרה בהודו. כמובן לשמחתנו הרבה לא מדובר בסדאם האמיתי, אלא באיש בעל אותו שם, שכנראה מעריץ את היצור הרודן. אותו סדאם המזויף, ששמו המלא הוא סדאם חוסיין מנסורי, נעצר לאחרונה לאחר שניסה להוציא תעודת זהות מזויפת על שם הטרוריסט שחוסל אוסמה בן לאדן. 

סדאם, בן 35 ממחוז רג'סטאן, הודו, החליט לנצל את היותו הוא בעל מרכז רישום לתעודת זהות בעיר מנדל, הודו, וחשב כי יצליח לחמוק בשלום. הוא נתפס לאחר שהרשויות בהודו קיבלו מידע על כך שמישהו העלה תמונה של הטרוריסט ופרטים שלו, לאתר הרישום אותו מנהל סדאם. הוא אומנם העלה תמונה מטושטשת של בן לאדן, אך זה הספיק למשטרה, והם מיד איתרו אותו והכניסו אותו למעצר. 

על פי כלי התקשורת בהודו, סדאם אומנם לא יוצא להורג, אך הוא כן יועמד לדין בבית משפט. נכון לעכשיו, החקירה בנושא נמשכת ולא ידוע מה יהיה העונש שיקבל הדיקטטור המזויף. 
 

אך זו לא הפעם היחידה בה הרודן המזויף הסתבך בצרות. מסיבה לא ברורה, לאנשים בהודו יש חיבה לצורר האכזר, ולפני מספר חודשים דווח בחדשות על סדאם חוסיין אחר, גם כן מהודו. לסדאם המזויף הזה, מסתבר, היה קושי למצוא עבודה בשל השם שלו, ואם זה לא מספיק הזוי, לקח לו חצי שנה להבין שזו הסיבה לכך שדוחים אותו על הסף.  "אנשים מפחדים להעסיק אותי", סיפר סדאם, 25, מהנדס ימי במקצועו ל-Hindustan Times. "שאלתי אנשים ממחלקות כוח אדם של החברות וחלק מהם אמרו לי שהשם שלי הוא הבעיה". מעבר לעניין האישי, התברר שחברות ככל הנראה חוששות שהעסקת אדם בעל שם חשוד יהווה סיוט תפעולי ובטחוני. מפני שסדאם אמור לעבוד במשרה שכוללת ביקורים רבים בחו"ל, השם שלו עלול להקפיץ מיד את כוחות הביטחון המקומיים בכל מדינה בה יבקר.
השם ניתן לסאדאם מג'משדפור, הודו, על ידי סבא שלו, בתקווה שיום אחד יגדל להיות אדם חיובי. אך כעת, שנתיים לאחר שסיים את לימודיו, הצעיר לא מצליח למצוא עבודה, ולטענתו קיבל מעל 40 דחיות. לדבריו, חבריו ללימודים כבר מצאו עבודה, והוא לא, למרות שסיים בהצטיינות את לימודיו במקום השני. כעת סדאם סוף סוף הבין שהוא צריך שם אחר, ובימים אלו מחכה לתעודת הזהות החדשה שצפוי לשאת שם פחות מאיים.