בצל ביקורו של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, נפתחה היום (ראשון) ישיבת "שרינו" של מפלגת הליכוד, אשר התמקדה בעיקר בקרבות הפנימיים בתוך הליכוד, ושהעיבו על הצהרתו של ראש הממשלה נתניהו כי הוא מתכוון להמשיך ולקדם בצורה מהירה את הצעת חוק הלאום.



במהלך הישיבה נרשם בין עימות בין יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן לשרת התרבות מירי רגב. ח"כ ביטן נזף ברגב על נסיעות מרובות לחו"ל, שגורמות להיעדרותה מהצבעות חשובות בכנסת - בפרט להצבעה בעניין התאגיד. ראש הממשלה התערב בעניין, אך נזף בשרה רגב.  

לפי דיווח של חדשות 2, ביטן אמר למירי רגב ואמר לה: "די נמאסת, די לרדוף אחריך להצבעות, תתפטרי". רגב השיבה לו: "אם תרדוף אחריי לפחות תעשה דיאטה". לפי הדיווח, בשלב זה ראש הממשלה בנימין ‏נתניהו הכה בפטיש בעצמה: "חדל אש כבר!"


בישיבת הממשלה הבוקר התייחס ראש הממשלה לביקורו הקרוב של הנשיא טראמפ ואמר: "נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ורעייתו מלניה יגיעו מחר לביקור היסטורי במדינת ישראל. ביחד איתם יגיעו בכירים בממשל ובבית הלבן. זהו מסעו הראשון של הנשיא טראמפ אל מחוץ לגבולות ארה"ב, ולכבוד הוא לנו שהוא בחר להגיע בו לירושלים, בירת ישראל, וכמובן למדינת ישראל".

השרה רגב וח"כ ביטן מתפייסים לאחר האירוע. צילום: פרטי

הממשלה אישרה בישיבה את תוכנית "נטו למשפחה", אשר נחשבת לתוכניתו של השר כחלון והיא תיכנס לתוקף כבר משנת הלימודים הקרובה, שתיפתח בחודש ספטמבר.