אישה מגרמניה צפויה להיכנס לכלא ל-12 שנים וחצי בשל רצח בן זוגה, לאכזבתם של התובעים שרצו לראות אותה מאחורי סורגים למשך שארית חייה. האישה, שידועה רק בשם גבריאל  פ', רצחה את בן זוגה במהלך קיום יחסי מין, ולאחר מכן החביאה את גופתו. גבריאל, 32, מורה לשעבר, קיבלה את גזר הדין בבית המשפט הממלכתי במינכן, במשפט שנערך במשך חודשים רבים. על פי טענות התביעה, אשר גוללו את הסיפור המחריד, הרצח התרחש לפני כמעט עשור, בחורף של 2008, בבית אותו חלקו בני הזוג, במינכן. הרצח נחשף רק ב-2016 כאשר מכר של הרוצחת שמע על המקרה, ומיהר להתקשר למשטרה. 

במהלך הדיון בבית המשפט, התברר מפי התביעה כי גבריאל תקפה את בן זוגה באמצעות מסור חשמלי. תחילה ניסרה גבריאל ופתחה את חזהו, מה שהוביל למותו, ולאחר מכן ערפה את ראשו באמצעות המסור. גבריאל הודתה בבית המשפט כי רצחה את בן זוגה בעת שהיה בן 28. עורך דינה ניסה לטעון להגנתה כי זה נעשה בספונטניות ומתוך ייאוש. לדבריו, בן זוגה שהיה גדול ממנה במספר שנים הכריח אותה לקחת חלק ב"משחקי סקס משפילים".

גבריאל מקבלת את הכרעת הדין בבית המשפט. צילום מסך
גבריאל מקבלת את הכרעת הדין בבית המשפט. צילום מסך

 
גבריאל פגשה את בן זוגה כשהייתה בת 16 בלבד, וכשמלאו לה 18 השניים עברו לגור יחד במינכן, בבית שירשה מסבתה. אך יחסיהם של בני הזוג היו בעייתיים ומועדים לפורענות. "הוא היה שני אנשים שונים", סיפרה הרוצחת בבית המשפט: "זה שהתאהבתי בו היה תרבותי ומצחיק". אך האלכס ה"שני" לחץ עליה לקיים יחסי מין קינקיים איתם לא הרגישה בנוח. ב-2008 השניים נקלעו לריב סוער וגבריאל זרקה אותו מהבית. מאוחר יותר הם השלימו ואלכס חזר לגור איתה, אך לטענת התביעה, היא עשתה זאת רק על מנת שתוכל לרצוח אותו.
 
בליל הרצח, אלכס כיסה לעצמו את העיניים בעזרת משקפי צלילה עליהם שם נייר דבק וביקש מגבריאל לקשור אותו למיטה. בשלב זה היא שלפה את המסור ורצחה אותו. עורך דינה של גבריאל ניסה ללא הצלחה להגן עליה וסיפר כי המסור היה בחדר כי הזוג בדיוק ערכו שיפוצים באותה תקופה, והושיטה יד למסור בלהט הרגע. לאחר שרצחה אותו, כיסתה את גופתו בסדין, והשאירה את הגופה כך במשך שישה חודשים.
 
גבריאל קברה את הגופה בגינת הבית המשותף שלה ושל אלכס. צילום מסך
גבריאל קברה את הגופה בגינת הבית המשותף שלה ושל אלכס. צילום מסך

 

לאחר שהחלה בזוגיות חדשה עם גבר אחר, היא הביאה אותו לביתה והגופה התגלתה. במקום להתקשר למשטרה, החבר עזר לגבריאל להיפטר מהגופה. כשהיא משתמשת באותו מסור איתו רצחה את אלכס, ביתרה גבריאל את מה שנותר מגופתו הנרקבת, עטפה את החלקים בפלסטיק, ויחד השניים קברו את הגופה בגינה של הבית. על כך קיבל החבר שנתיים ושמונה חודשים בכלא על סיוע בהחבאת הגופה, במשפט נפרד.

בן הזוג סיפר להגנתו כי עזר להחביא את הגופה בשל אהבתו לגבריאל. הוא גם גרם בטעות להסגרתם, כאשר פלט את הסיפור לחבריו לילה אחד במהלך מסיבה כשהיה שיכור. החברים מיהרו לספר על כך למשטרה, וכוחות משטרה פשטו על הבית ואיתרו את גופתו של אלכס. כמובן שלא נותר הרבה מהגופה מלבד עצמות, אך באמצעות בדיקות מעבדה החוקרים אימתו את זהותו של אלכס, וכן את נסיבות מותו.
 
לאחר הרצח, ובעקבות היעלמותו של אלכס, הוריו החלו לדאוג ולחשוד. אך גבריאל הרגיעה אותם וסיפרה להם שהוא עבר לרומניה עם חברה חדשה ולא רצה שיצרו איתם קשר. אבל אמו של אלכס הרגישה שמשהו אינו קשורה, וסיפרה כי חיפשה אותו במשך שנים. "גבריאל משקרת", אמרה במשפט, "אני רוצה להסתכל לה בעיניים ולראות אם היא באמת כזו מפלצת קרה".

המשפט עדיין לא הסתיים, ובדיון הבא עורך דינה מתכנן לטעון כי גבריאל רצחה את בן זוגה כיוון שהתעלל בה. גזר הדין עוד לא הוכרע סופית, והתובעים כאמור מקווים העונש יוחמר ויעמוד על למעלה מ-12 שנים.