בגידה היא דבר כואב, והיא גורמת לאנשים שונים להגיב בדרכים שונות. בחלק מן המקרים, כאשר בן או בת זוג תופסים את בני זוגם באקט או מגלים על הבגידה הם עלולים לאבד את זה לגמרי - וקשה להאשים אותם. אבל כאשר מדובר בבגידה שקשורה בדרך זו או אחרת ברשת החנויות הפופולרית בארה"ב וולמארט, דברים מסלימים במהירות רבה מהרגיל.

לאחרונה הפך לוויראלי סרטון בו נראית אישה זועמת מתעמת עם המאהבת של בעלה ולאחר מכן עם הבעל הבוגדני. אמנם אין פרטים רבים על האירוע, מלבד העובדה שהוא התרחש בחנות הכלבו ושהוא צולם בידי האישה הנבגדת. לא ברור איך היא גילתה על הרומן, או כיצד היא גילתה ששניהם יהיו יחד בסופרמרקט, אך דבר אחד בטוח - היא פעלה כמצופה במקום.



בסרטון, נראית האישה מתעמתת עם המאהבת של בעלה, וכשהיא פונה אליה היא אומרת "סלחי לי, מה שלומך? את יודעת מי אני? אני אשתו של וויין". המאהבת נמנעת מלהסתכל לה בעיניים ואומרת להגנתה שהרומן לא היה מתרחש אם הכל היה בסדר בין השניים. זה רק הכעיס את האישה הנבגדת עוד יותר והיא החלה להרים את קולה. "לא, את מפרקת בית. את בוגדת עם בעלי. אז עד כמה את מטונפת ומגעילה?"




מנגד, המאהבת נראית נבוכה ורק אומרת "זוזי לי מהעיניים". לזה ענתה האישה הכעוסה, "ואם אני לא אעשה זאת? כי את בוגדת נבזית ומטונפת. זה מה שאת עושה? את שוכבת עם גברים נשואים?" האישה ממשיכה לצעוק לעבר המאהבת. כאשר הן הגיעו לקופה המאהבת פנתה לעזרת המאבטח שהוציא את האישה הזועמת.



הסרטון מסתיים וממשיך במגרש החניה, שם מתעמתת האישה עם בעלה. "זה מה שאתה עושה? כן התעמתי גם עם המאהבת שלך בפנים", היא אומרת. "חתיכת בוגד, ועוד עם אישה לבנה מזו****". האישה ממשיכה לקלל את הבעל ואת המאהבת שלו. הסרטון מסתיים כאשר הבעל בורח לעבר מכוניתו ומחכה למאהבת שתגיע, כדי שהם יוכלו להסתלק משם.