רוב האנשים אוהבים גבינה, והרי היא נתפסת כדבר נקי ובריא שכדאי אכול ממנו כמה שיותר. אבל מה שרבים לא לוקחים בחשבון הוא, שכמו כל מאכל אחר בעולם, גבינות על מוצריהן עלולות להכיל בתוכן סוד אפל ונסתר. גם מוצריה החלב והגבינה האיכותיים ביותר יכולים להתקלקל, ואתם עלולים לגלות את זה אחרי שכבר אכלתם מהם. אמנדה לואיס, בת 27 מקירקדייל, ליברפול, בריטניה, גילתה זאת בדרך הקשה, לאחר שכבר החלה לאכול את עוגת הגבינה שלה.



לואיס הזמינה ערב אחד פיצה ועוגה לקינוח עבורה ועבור אחותה וילדיה. לאחר שכל בני המשפחה סיימו לאכול וליהנות מהפיצה, החליטה אמנדה לזלול לבדה חצי מעוגת הבגינה שהזמינה. בעודה בולסת את המאכל ונהנית מכל ביס, היא הביטה עליו בעוגה וגילתה לחרדתה עובש ירוק ופרוותי. מיד היא החלה לחוש ברע, מה שאילץ את אחותה להתקשר בשמה לפיצריה להתלונן. לדבריה של של אחותה, ג'סי, המנהל איתו דיברה סירב לתת לה החזר כספי מלא על האוכל שהזמינו, שעלה 20 פאונד (כ-92 ש"ח), והסכים להחזיר לה רק 2.5 פאונד עבור העוגה בלבד (כ-11.5 ש"ח).


"אחותי כבר אכלה חצי מהעוגה כשהבחינה בעובש הירקרק והפרוותי", סיפרה ג'סי. "היא החלה להקיא, לבכות, לסבול מכאב ראש, הזיעה נורא וסבלה מכאבי בטן. התקשרתי לפיצרייה בשם אחותי כדי להגיד להם מה קרה ואמרתי שאני רוצה החזר כספי מלא על הארוחה. התקשרה אלי חזרה אישה שטענה שהיא המנהלת  שאמרה לי שאנחנו יכולים לקבל 2.5 פאונד או שום דבר בכלל", סיפרה ג'סי. "כשאמרתי שאחותי כמעט חלקה את העוגה המעופשת עם בתה בת השנה, היא אמרה שזו לא הבעיה שלה שהאוכל לא היה בסדר ושאחותי לא הייתה צריכה לאכול את זה". 

אכלה מהעוגה ואז הבינה שאכלה משהו ממש דוחה. צילום מסך
אכלה מהעוגה ואז הבינה שאכלה משהו ממש דוחה. צילום מסך



על פי ה-the Liverpool Echo, ג'סי העלתה את התמונה של העוגה הדוחה לקבוצת הפייסבוק Bargain Bay, וגוללה את סיפורה המחריד. בתגובה, בעלי הפיצרייה מיהרו להעלות פוסט משלהם לקבוצה, כשהם פונים לג'סי. "אנו מאוד מצטערים על הסיטואציה ועל כל בעיות שיתכן שהיא גרמה להן. כחלק מקהילת ליברפול, אנו גאים לספק שירות איכותי עבור כל לקוחותינו", כתב אלכס מדריאן, מנהל הפיצרייה. "האוכל שלנו טרי ומוכן בכל יום ולא נתקלנו בבעיה כזו בעבר. הסניף שלנו בקנגסינגטון היה מועמד לפרסים עבור הפיצרייה העצמאית הטובה ביותר בבריטניה. זה פגע במותג שלנו, אך אנו מקבלים כי זו הייתה טעות שלנו ואנו מתנצלים בפני הלקוח. הענקנו החזר מלא עבור עלות הארוחה בכללותה".

אלכס הוסיף כי התלונה של ג'סי טופלה בידי מנהל תורן, אשר היה צריך לבקש את העוגה חזרה כדי שיהיה אפשר לבדוק אותה. הוא המשיך לכתוב בפוסט כי "אירוע מבודד ומצער זה הוביל לשינויים בקרב החברה שלנו. לא רק שעצרנו את אספקת המוצר המדובר, גם הפסקנו לעבוד עם הספק שלו. אנו מצפים לטוב ביותר עבורנו ועבור הלקוחות שלנו. אנו מברכים ומוכרים כל תגובה ודעה אודות האוכל שלנו והשירות שלנו".


אמנדה לואיס, צילום: פייסבוק
אמנדה לואיס, צילום: פייסבוק