לרוב, בעיקר בארץ, שוטרים הם בגדר מפגע ציבורי ואף סכנה של ממש, שכן לא תמיד נחלצים לעזרת אזרח במצוקה, למרות שעל זה משלמים להם. אבל מידי פעם צצים שוטרים מרגיזים שמוציאים שם טוב למשטרה ככלל, והורסים את כל מה שחשבנו על אנשי אכיפת החוק מאז ומעולם. כך קרה לאחרונה באוסטרליה, לאחר ששני שוטרים חצופים העזו לבצע את עבודתם לשם שינוי, ועזרו לצעיר שיכור להגיע לביתו.  אך השוטרים לא הסתפקו בזה, ולאחר שהכניסו את הצעיר השיכור,ריס, למיטתו, התייצבו לסלפי יחד איתו, בעוד הוא נראה מתרומם מעט בעד הסמיכה שלו ועושה סימן לייק למצלמה.


השוטרים דאגו שריס לא ישכח איך הגיע הביתה, וגם אם כן שתהיה לו תזכורת. צילום מסך
השוטרים דאגו שריס לא ישכח איך הגיע הביתה, וגם אם כן שתהיה לו תזכורת. צילום מסך
כשריס התעורר מליל ההוללות שלו הוא מיהר להעלות את אחת התמונות עם השוטרים בפוסט, וכתב: "אז בדיוק הסתכלתי על הנייד שלי ומסתבר שהשוטרים הטובים האלו צילמו כמה סלפי לאחר שלקחו את הישבן השיכור שלי הביתה". משטרת טזמניה, אוסטרליה,  אישרה כי אלו השוטרים שלה שסייעו לשיכור הצעיר, ולצד זאת הזהירו לא לנצל אותם ולהשתמש בהם כמונית לשעות המאוחרות של הלילה. 


סמל ראשון קרייג פוקס, ממחוז הצפון של משטרת טזמניה, הפציר באנשים שהולכים לבלות להזמין מראש מונית או להשתמש בתחבורה ציבורית כדי להגיע הביתה. "תכינו תכנית איך לחזור הביתה לפני שאתם שותים", אמר פוקס. "אז אתם לא מסכנים את עצמכם, את משפחתכם, חברים שלכם או אחרים על הכביש. יחד עם זאת, המשטרה תמיד מחפשת אחר מקום בטוח עבור כל מי שהושפע מאלכוהול".

פוקס סיפר שבמקרה זה,  חברת מוניות יצרה קשר עם המשטרה במטרה שיעזרו לריס להגיע הביתה. כאשר המשטרה הגיעה, הם ביררו את הכתובת שלו, לקחו אותו הביתה וחיכו לחבר שלו שיגיע וישגיח עליו. "בגלל שהמצב שלו היה ממש רע, השוטרים ניצלו את ההזדמנות לתעד את הרגע באמצעות סלפי, כי חשבו שהוא כנראה לא יזכור איך הגיע הביתה". גם אם ריס שכח כל מה שקרה בליל אמש, סביר להניח שהתמונה הזו הזכירה לו את מה שאירע, או גרמה לו להיבהל ולתהות מה עוד קרה לו עם השוטרים אותו הלילה בחדר השינה שלו.

via GIPHY