כישראלים אנו אוהבים להתלונן על כל דבר שרק אפשר, ובטוחים מעל לכל ספק כי מה שקורה לנו לא מתרחש באף מדינה אחרת. בין המפגעים שישראלים אוהבים להתלונן עליהם אפשר למצוא את נושא מערכת המים והביוב, ובצדק, כי הרי כשמשהו שם משתבש, מדובר בסבל ששני רק לזה של הטלת פצצת האטום בהירושימה. 
אבל לא רק אצלנו המערכות ישנות וכנראה נבנו לפני קום המדינה ואף לפני הצהרת בלפור. לאחרונה בקייב אוקראינה, נאלצו דיירי רחוב אחד לחוות משהו שכנראה הם לא ישכחו לעולם. הודות לסרטון שצולם במצלמות אבטחה גם אנו יכולים לחוש כאילו היינו שם. 


 

בסרטון, שהפך ויראלי באתרי החדשות ברחבי העולם,  תועד הרגע הדרמטי של פיצוץ צינור מים תת קרקעי. בסרטון הקצרצר אך המסעיר ניתן לראות את הקרקע רועדת ומתרוממת ולאחר רגעים ספורים נראה פיצוץ אדיר שמעיף חלקי כביש ומדרכה לכל עבר ובעיקר משפריץ מי ביוב דוחים. על פי ה-BBC נגרם נזק רב למכוניות ולחלונות של בתים סמוכים, אך איש לא נפגע.
על פי ה-daily mail, הפיצוץ יצר מכתש באדמה בגודל של כשישה מטרים רבועים. הוא משמש לאספקת מים חמים לדיירי האזור ממערכת חימום אזורית. אך הפעם למרבה המזל, הצינור שהתפוצץ היה מלא במים קרים. על פי גורמים רשמיים, בצינורות המים נערכה בדיקה לכן המים לא היו מורתחים. עובדי מועצה, האחראים על מערכת החימום הקהילתית, אמרו שהפיצוץ התרחש בחלק של הצינור בו לא נעשה שימוש זה 37 שנים. בעקבות אמירה זו הם ספגו ביקורת שכן על פי התקנים במדינה יש להחליף צינור כל 25 שנים.