לא למד מטעויות העבר: מורה, אסיר לשעבר, שהורשע בבעילת תלמידתו בת ה-15 ובבריחה עמה לצרפת, עלול לחזור לבלות זמן מאחורי הסורגים עקב טענת האחרונה, לפיה הוא יצר איתה קשר בפייסבוק לאחר שחרורו. אם יוכח שאכן הוא עשה זאת, הוא יורשע בהפרת תנאי שחרורו. ג'רמי פורסט בן ה-34 יצר מהומה בינלאומית כאשר ברח לצרפת עם תלמידתו מאיסבורן שבבריטניה בשנת 2012. המורה שוחרר מבית הסוהר לפני כשנתיים לאחר שריצה שלוש שנות מאסר מתוך החמש וחצי שנגזרו עליו בגין קיום יחסי מין עם הנערה וחטיפתה.



כעת, הנערה סיפרה למגזין קוסמופוליטן כי היא הגיבה להודעה שקיבלה ממנו ברשת החברתית בשנה שעברה. לטענתה, פורסט נשמע שמח במיוחד וסיפר לה שיש לו חברה חדשה, זאת למרות שנאסר עליו ליצור קשה איתה.



השניים נתפסו בשנת 2013 על ידי המשטרה הצרפתית, זאת לאחר ששטו למדינה, תוך שהם משתמשים בזהויות בדויות. פורסט נצפה בעיר בורדו, שם נעצר למשך שמונה ימים.




במהלך היעלמותה פרסמה אמה של הנערה ספר ששמו "התלמידה הבורחת", שבו תיארה את פחדיה מכך שבתה נהרגה כשנעלמה מבית המשפחה. כמו כן, היא האשימה את עצמה בכך שלא לשמה בה למערכת היחסים בין בתה למורה, והוסיף כי היא "הרגישה שהיא האמא הגרועה בעולם"