אנשים תחת השפעת אלכוהול עושים דברים מטופשים, כמו למשל הזמנת חיות אקזוטיות דרך קרייגליסט, צפייה בשידורים חוזרים של האח הגדול העונה הראשונה ואפילו הזמנת פיצה עם תוספת של אננס. אך לאחרונה מסתמנת תופעה חדשה-ישנה, בה אנשים תחת השפעת אלכוהול שוכחים את עצמם לחלוטין (ואת שמם כנראה), ובמקום ללכת לחדר מלון מקיימים יחסי מין בפרהסיה.



כך קרה לאחרונה מחוץ לפאב the Leicester Arms, בסוהו, לונדון, כאשר זוג תחת השפעה החליטו שהמקום הנכון לקיום יחסי מין הוא ברחוב, מול עוברי אורח משועשעים כמובן, כחלק מתופעה נוספת, האירוע תועד והועלה לרשתות החברתיות, וזכה למאות אלפי צפיות ותגובות בקרב הגולשים. אומנם הסרטון בן פחות מדקה, אבל על פי ה-"SUN" הבריטי "מיצג המין האמנותי" ערך כ-15 דקות, במהלכן עוברים ושבים הריעו לזוג ומחאו להם כפיים. אך כפי שניתן לראות, השניים היו כה שיכורים, שהם כלל לא שמו לב לכל המתרחש סביבם, או פשוט לא היה להם אכפת, והמשיכו בשלהם כמו היו לבד ברחוב.

 גוגל סטריט יו .The Leicester Arms in Soho המקום בו צולם הזוג
גוגל סטריט יו .The Leicester Arms in Soho המקום בו צולם הזוג


 הגבר והאישה, שלפי הדיווחים הם בשנות ה-20 לחייהם, המשיכו בשלהם בעוד איש עם אקורדיון ניגן להם מוזיקה רומנטית, במה שנראה כמו הפקת הפורנו הזולה והכושלת ביותר אי פעם. לכאורה מדובר בעיר בריטית טרנדית אך מנומסת, אם גם בה, כמו בערים אחרות בעולם מתרחשים לא מעט אירועים כמו אלו. אז אולי לא מדובר בציבור נעים הליכות וצנוע כפי שנהוג לחשוב?