מגילות רבות ואף ספרים עבי כרס יכולים להיכתב על הפדיחות שתיירים ישראלים עושים בחו"ל. גניבת ברזים, דיבור באנגלית כושלת, התנהגות גסה וחיסול האוכל במזנון החופשי במלון, הם רק חלק מהדברים שגורמים לישראלים המנומסים שבינינו לא להזדהות כישראלים בחו"ל, מרוב בושה. אך מסתבר שלא רק אנחנו נמצאים בקטגורית האנשים המביכים בעולם, גם תיירים בריטיים מוציאים שם רע לממלכה חובבת התה.



לאחרונה תייר בריטי שבילה בתאילנד, נפל עירום מחדר מלון לאחר בילוי סוער עם יצאנית. ככל הנראה, אם המלכה תצליח למצוא אותו היא לא תהיה כל כך מנומסת כלפיו. על פי ה-METRO, התייר, בשנות ה-40 לחייו, נפל מהקומה השלישית של מלון בפטאיה, והובהל לטיפול בבית החולים בנגלמונג. הוא סבל מפגיעת ראש וככל הנראה לא  נמצא במצב מסכן חיים. 


"היצאנית סיפרה שהייתה איתו ומדובר בבריטי. היא סיפרה שהם לא רבו ובילו בזמן שקדם לאירוע. בדקנו את החדר ואין סימנים למאבק. היו סיגריות וקונדומים משומשים", אמר סוקצ'אי ג'ונלה, אחד השוטרים שהגיעו לזירה. "אנו לא יכולים להסתכל על הדרכון שלו כיוון שהוא נמצא בכספת, לכן איננו יודעים את שמו. ניסינו לפתוח אותה אך לא הצלחנו". הוא הוסיף כי בחדר נמצאו גם בקבוקי בירה רבים.

ההתרחשות לאחר הנפילה של התייר תועדה בסרטון וידאו קצר, לא ידוע בידי מי. עדי ראיה שהיו במקום מיהרו לעזרתו של האיש, כיסו את איבר מינו עם מגבת קטנה וכן נתנו לו מכנסיים קצרים, בזמן שצוות רפואי טיפול בו במקום, והוא מחלים כעת בבית החולים