פייסבוק הוא אחת המכות הקשות של המאה ה-21, אבל גם אחד החסדים שבה. הוא אומנם מתעד המון עוולות אנושיות כמו אנשים מעצבנים שמעלים תמונתו של הילדים שלהם, אך לצד זאת הוא גם נותן לנו לא אחת הצצה בשידור חי לאירועים ממש משעשעים. דוגמה לצד החיובי של פייסבוק אפשר לראות בצעיר מג'קסונוויל, פלורידה, שהפיל את הרשת לאחר נעצר בשידור חי בפייסבוק. בסרטון, שהפך ויראלי וצץ בכל מקום אפשרי, נראה הצעיר, בריון הולינגס, 22, שר ומשוויץ בשטרות רבים בידיו, כשלפתע הוא שומע את המשטרה מתדפקת על דלתו. הולינגס לא הפסיק את השידור החי, ונראה מציץ לחלון ורץ אל עבר הדלת, כשברקע ניתן לשמוע שוטר אומר "משרד השריף של ג'קסונוויל. יש לנו צו חיפוש". 


על פי אתר החדשות actionnewsjax, השוטרים פשטו על דירתו של הולינגס, ולאחר כמה רגעים נראה אחד מהם פושט על חדרו. על פי עדות של אחד השכנים שלו, השוטרים זרקו רימון עשן לתוך ביתו. "זה נשמע כמו התפוצצות של פצצה", סיפר השכן. "כמו פצצות גדולות. כמו תאונת דרכים או משהו".
 



הולינגס נעצר לאחר שהשוטרים מצאו במהלך הפשיטה בדירתו אקדח, קראק-קוקאין, תחמושת, כדורי אוקסיקודון וציוד לצורך שימוש בסמים. הוא נעצר בשל החזקת חומר מבוקר, החזקת קוקאין וכלי עזר לייצור או משלוח סמים.

על פי משטרת ג'קסונוויל, הפשיטה לא נעשתה בשל השידור החי בפייסבוק, והם נערכו לקראת חיפוש בדירתו של הולינגס עוד טרם השידור. לשמחתם, היות ולהולינגס יש היסטוריה פלילית ארוכה למדי, לא היה לשוטרים קשה למצוא אותו. בעבר, הולינגס נמצא אשם פעמיים בגין אחזקת סמים, וכן הורשע בהשגת גבול, עבירה פלילית, והתעללות בילדים.