יש אנשים שאוהבים פיצה ויש כאלו שאוהבים סמים, אך בעוד את שניהם ניתן למצוא בנפרד, ניתן רק לתהות מה יעשו מי שמתחשק להם גם לקבל מנה, וגם לנשנש משהו ליד. ובכן, עבור אותם אנשים נמצא הפתרון המושלם, כביכול, אבל זה עלה להם ביוקר. לאחרונה רשויות אכיפת החוק בוושינגטון פשטו על סניף מקומי של הפיצרייה הפופולארית פאפא ג'ונס , ועצרה חמישה אנשים, בחשד שביצעו משלוחי סמים בקופסאות פיצה. על פי הדיווחים, שניים מהעצורים הם עובדי הפיצרייה.
 
המעצר התבצע לאחר חקירה שנערכה כחצי שנה, על ידי שיתוף פעולה של מספר רשויות לאכיפת החוק בוושינגטון, שבעקבותיו החוקרים הגיעו אל החשודים. על פי רשת החדשות kiro7, במהלך המבצע התחזו שוטרים סמויים ללקוחות, והצליחו לקנות סמים משני עובדים של הפיצרייה, ואחד העובדים אף הכיר להם סוחרי סמים נוספים באזור. החקירה נקראה בשם המתאים "תוספת אקסטרה זיתים", לאחר שהשוטרים גילו שזה הקוד שהשתמשו בו הלקוחות שרצו לקנות סמים מהפיצרייה.

במהלך הפשיטה נמצאו 28,000 דולרים ומגוון רחב של סמים. טוויטר
במהלך הפשיטה נמצאו 28,000 דולרים ומגוון רחב של סמים. טוויטר



כאשר היו בידיהם כל הממצאים הדרושים, השוטרים ביצעו לבסוף מעצר השבוע ופשטו על הפיצרייה. במהלך הפשיטה נמצאו 28,000 דולרים, רכב וסמים רבים מסוג קוקאין, אקסטזי, מריחואנה, אל,אס די וסמים נוספים. את הסמים השוטרים מצאו מוחבאים בכיורים, מיכלי סבון ואפילו בקופה.

בהצהרה רשמית נמסר מדוברות הפיצרייה כי יש להם "אפס סובלנות לסוג זה של עבירות והתנהגות בלתי חוקית". בנוסף, הם הדגישו שפעלו מיד בנידון, ובעזרת מחלקת הבריאות ניקו את המסעדה מכל שאריות הסמים.

via GIPHY

כעת נותר רק לתהות, מה קרה ללקוחות שהזמינו "תוספת אקסטרה זיתים" ובאמת ציפו לזיתים, אבל קיבלו אבקה לבנה במקום.