לידה של אישה הוא דבר מבורך וקורה באלפי מקומות ביממה ברחבי העולם, אבל במקרה הנוכחי, נדמה שהשמחה הגיעה בעוצמות קצת אחרות, שכן אין ספק שלקבל באותו היום הודעה על היריון, וגם ללדת ילד, זה משהו שלא ממש נתקלים בו יותר מדי. אז תגידו מזל טוב לאלטה אומ'ארה, בת ה-43, שהפכה בן לילה לאמא לעולל וולשי חדש, כשהיא לא ידעה שהיא בהיריון עד אשר המים ירדו לה לפתע. החוויה המטורפת עברה עליה לאחר כאבי בטן והתכווצויות, שגרמו לה לנסוע בסופו של דבר לבית החולים. אומא'רה היתה בטוחה שכל מה שקורה לה הוא תוצאה של הליך מתיחת הבטן שעברה לפני חמישה חודשים.



אלטה אומארה, בת ה-43, עוד הספיקה ללכת לטייל ביום שלפני הלידה, שם לא הרגישה בטוב, וייחסה זאת לניתוח אותו עברה. "הלכתי לבית החולים עם כאבים בבטן התחתונה והתכווצויות. גיליתי שאני בהיריון רק כשהייתי בחדר מיון. לקחו ממני בדיקות דם ושתן, על מנת לוודא ואז עברו לאולטרה סאונד ופתאום מצאו שם תינוק, שהחליט להגיח לעולם באותו הערב". 



"היינו מפוחדים מאוד בגלל שלא ידענו האם התינוק בריא או לא, ובעלי היה על תרופות בגלל מחלה ממנה הוא סובל. חששנו שאולי התינוק עלול לסבול מסיבוכים כי איבדתי הרבה מאוד משקל. עשיתי את מתיחת הבטן בעקבות בעיה גדולה של השרירים שלי אחרי ההיריון הראשון". אגב, הניתוח אותו עברה אומ'ארה הוא יוצא דופן, ונעשה בדרך כלל במרכז הבטן, ולאחריו נוצרו מספר בעיות, בעקבותן הגיעה חזרה אל הרופא שהרגיע אותה וסיפר כי הכאבים הם חלק שגרתי: "אמרתי למנתח שלי שאני מתעטשת בצורה מאוד קולנית ואלימה, וחששתי שהתפרים ייקרעו. אמרתי לו גם שיש לי מיחושים בבטן, ופתאום הרגשתי את המתיחה". 


מי שהיתה זאת שדחפה אותה ללכת לבית החולים היתה דווקא בתה בת ה-13, ג'סטה, אשר ראתה שהיא עייפה ועם סחרחורת ודרשה ממנה ללכת להיבדק: "אם הייתי יודעת שאני בהיריון, כנראה שלא הייתי ממשיכה לעשות את התהליך הזה". אגב, אמה של אלטה עברה איתה את כל התהליך, ובסופו של דבר זכתה לראות את נכדה החדש, ונפטרה שלושה שבועות מאוחר יותר: "קראנו לו טובי, על שם אבי שמת בגיל צעיר מאוד.
 
"אני בטוחה שהשאלה הראשונה היא איך היא לא ידעה", אמרה האמא המופתעת, "אבל היו כל כך הרבה דברים שקרו מסביב, הניתוח, וכל התהליך שאחריו". אומ'ארה איבדה 10 קילו לפני שניגשה לתהליך. "היתה לי בעיה במהלך הניתוח, ואבל אחד לא ידע למה, הם לא ידעו שזה היה העובר", אמרה בחיוך.