בגיל 64, לא ברור האם ג'ין ברוקס מנוטינגהאם, בריטניה, ציפתה להפוך לסנסציית רשת. אך סרטון שרץ ברשת, בו היא נראית נלחמת בנהיגה במהירות מופרזת בעזרת מייבש שיער הפך אותה לגיבורה מקומית לא פחות מרובין הוד. הסיפור אמנם נשמע הזוי, אך ברוקס הסבירה את הסוד שלה בכך שנהגים שרואים אותה עומדת עם מייבש השיער חושבים שמדובר באקדח מהירות מופעל לייזר ולכן מאטים מחשש לקנס.



היוזמה המפתיעה של ברוקס התגלתה לאחר שהיא שהתקשרה לתכנית רדיו מקומית של ה-BBC, שניסתה למצוא פתרונות לבעיית הנהיגה הפרועה בכבישים. למרות שזה נראה כמו אקט של אישה מבוגרת ומעט מטורללת, נראה כי הפטנט עובד. לעיתון המקומי, ה-Nottingham Post היא סיפרה שהיוזמה המשונה החלה לאחר שהבעל של אחותה נפטר מסרטן, בשלב זה היא החלה להתנדב ולהתרים עבור עמותה מקומית לטיפול בחולי סרטן. למען מטרה נעלה זאת פתחה בית קפה בגינת ביתה הקדמית, ואת הכסף שהרוויחה תרמה לעמותה.





מאחר שיצאה לגמלאות, ברוקס מצאה עצמה מבלה את רוב בזמנה בגינה שלה, וזה השלב בו שמה לב למכוניות ולרוכבי האופניים שנוסעים במהירות מופרזת ומסכנים בכך חיי אדם. "נזכרתי במשהו שחברה אמרה לי, שמישהו בצרפת כיוון מייבש שיער על מכוניות והן האטו", סיפרה ברוקס והסבירה שהחליטה לאמץ את הרעיון בעצמה.



את הגילוי על הפרסום הלא צפוי קיבלה ברוקס באיחור, ומפי בתה, שנמצאת בשלבי אבל לאחר מות בעלה. "אחת הבנות שלי התקשרה אלי ואמרה שהפכתי ויראלית. היא צחקה על כך. הפכתי את הכביש לבטוח יותר לילדים וגרמתי לבתי המתאבלת לצחוק. אי אפשר לשים מחיר על זה".