כאשר אנשים מגלים שבוגדים בהם הם מגיבים בדרכים שונות, וקשה לצפות מה יעשו והאם זה יהיה מסוכן. בעוד יש מי שיגיבו בצורה חוקית ולא יגרמו נזק למי שבגד בהם ולמאהבים שלהם, אחרים יעדיפו לקחת את החוק לידיים, ולעשות בהם כרצונם. כאשר אישה אחת מסין גילתה שבעלה בוגד בה, היא החליטה לנקום דווקא במאהבת, ודאגה לעשות זאת כך שהיא לא תשכח זאת לעולם. 


האירוע תועד והועלה לרשת, ובו נראית האשה, בעזרת חברה שלה, גוררת את המאהבת של בעלה מחוץ לרכב שלו, כשהוא בפנים, באמצע הכביש. בעזרת חברתה הטובה והנאמנה השניים נראות מכות את המאהבת האומללה ובועטות בה. בכל אותה עת, הבעל הרכרוכי נראה מנסה לשכנע את אשתו להפסיק את הקרב, אך האישה מסרבת לעשות זאת ואף מאיימת להתקשר למשטרה על מעשיו. עוברים ושבים, כפי שניתן לראות, לא עשו דבר , ולא ניסו לעזור לאישה המוכה בכל דרך שהיא.
 
הסרטון הועלה לאתר Weibo, שהוא אתר פופולרי בסין לשיתוף סרטונים, וזכה לצפיות רבות וכן תגובות, כאשר רוב הצופים כתבו כי הם תוהים מדוע האישה נקמה במאהבת ולא בבעל הנוראי שלה.



זו לא פעם ראשונה שדבר כזה קורה בסין וכנראה גם לא האחרונה. במדינה זו רבים הם הגברים והנשים הנשואים אשר לוקחים את החוק לידיהם, ובעזרתם של חברים נוקמים בבני הזוג או במאהבים שלהם, או בשניהם יחד. אך מסיבה לא ברורה, הנשים בוחרות לרוב לנקום דווקא במאהבת, במקום במי שנשבע להן אמונים ופגע בהן.