מערכות יחסים רומנטיות הן עסק מסובך גם כך, אך לעיתים נראה שיש מי שמנסים להפוך את החוויה לקשה עוד יותר - יציאה עם בני הזוג של החברים הכי טובים, יציאה עם אדם נשוי, ובמקרים דוחים במיוחד אף יצאה עם בני משפחה חורגים. כך קרה לכאורה לאישה אחת, שלטענתה בתה מנהלת רומן עם אביה החורג ובעלה לשעבר של האישה. 


האישה המזועזעת גוללה את סיפורה הלא יאמן באתר האמהות הבריטי Mumsnet, וכתבה כי גילתה על כך דרך בנה, ושהיא מוטרדת היות ובעלה גידל את הבת מגיל צעיר. לדבריה של האם, כאשר בתה נולדה, היא הייתה מאוד צעירה, והתחתנה עם מי שכעת הוא בעלה לשעבר כאשר מלאו לבת 11 שנים. "הוא הפך לאביה החורג, בתי היקרה שינתה את שם משפחתה שיהיה כשלנו וקראה לו אבא במשך 20 שנים, אך לא אומצה על ידו כחוק", כתבה .
 
כעת הבת, בת 31 היום, היא אמא בעצמה, ובנה רואה באב החורג יותר כסב מאשר אבא, ולדבריה אף קורה לו בחיבה סבאל'ה. "זה פשוט מרגיש כל כך לא נכון בכל רמה שהיא", היא הוסיפה. "אני בהלם מוחלט ולא הייתי מסוגלת לדבר אתם מאז. מה לעשות"?. האם אף תהתה האם מערכת יחסים זו היא בגדר "גילוי עריות מוסרי". 

גילתה שבעלה בוגד עם הבת. אינגאימג
גילתה שבעלה בוגד עם הבת. אינגאימג


מיותר לציין כי רבות מהגולשות נותרו מזועזעות מהסיפור, וכתבו לה כי יש לה כל סיבה שבעולם לחוש רע בנידון.  "וואו, אין מילים בפי. אני איתך. מרגיש כל כך לא נכון. הלוואי והייתה לי עצמה מדהימה עבורך", כתבה אישה אחת, ואחרת חיזקה את דבריה וכתבה ש"זה פשוט לא בסדר. הייתה להם מערכת יחסים של אב ובת וכעת מערכת יחסים רומנטית. גבולות מאוד מוזרים". אישה נוספת הסתפקה במילים  "מה לעזאזל?? זה פשוט דוחה". אבל לצד התגובות הנחרדות היו מי שתהו אם הסיפור בכלל אמיתי, או שמדובר ב"טרולית". אחת הנשים באתר כתבו "אני ממש מקווה שאת עושה טרולינג", ואחרת אמרה ש"זה לא יכול להיות אמיתי!".
 
באשר לשאלת האישה, האם מדובר ב"גילוי עריות מוסרי", כמה מגיבות ענו לה שמבחינת החוק אין שום בעיה עם מערכת היחסים, אך נישואים בין השניים לא יתכנו. מסיבה ברורה לחלוטין, על פי החוק הבריטי, בני משפחה חורגים לא מורשים להתחתן עם בן זוג צעיר אם הוא התגורר באותו בית עם בן הזוג המבוגר לפני שהיו בני 18- או אם בן הזוג המבוגר התייחס אליו כמו אל הילד שלו.

via GIPHY

נכון לעכשיו, נראה שמדובר בטרולינג, אך לעולם אי אפשר לדעת ודברים מוזרים ודוחים מאלו קרו בעולם.