רוסיה היא מדינה יפהפייה עם היסטוריה מפוארת, אך לעיתים נראה שתחת משטרו של פוטין היא הופכת מוזרה יותר מיום ליום. אך נראה שגם איתו וגם בלעדיו הבדיחות לא מפסיקות לצוץ, ופעמים רבות הן מגיעות מקרב תושבי רוסיה עצמם, אשר מדברים על תאוריות קונספירציה, ופעולות מוזרות נוספות שקשורות לצבא ולממשל הרוסי. לאחרונה הפך ויראלי סרטון שצולם ברוסיה בו נראה דוב משוטט בעיירה ובסיס צבאי סודי, ומבהיל את המקומיים, ורבים מיהרו לתת על כך את פרשנותם המשועשעת.  

 
הסרטון צולם בידי אחד התושבים, בעיירת החוף פטרופבלובסק קמצ'טסקי במחוז קמצ'טקה, מזרח רוסיה, בה נמצא בסיס צבאי סודי, נמל לצוללות גרעיניות, שגם משמשות לתיקון הצוללות הגרעיניות של פוטין. בשל כך, הכניסה לעיירה לזרים אסורה, ונכון להיום מתגוררים בה כ- 23,0000 תושבים. עובדה זו גרמה לרבים לצחוק על כך שהדב הוא בכלל מרגל בתחפושת, וככל הנראה מדובר במרגל סיני.
 


הדוב הסורר צולם יוצא מהיער, ומשוטט ברחובות עיר החוף. אך למרות הבהלה, נראה שהדב התעניין יותר בדגים מאשר בצוללות של פוטין. מעבר לחשיבות הצבאית של העיירה, היא ידועה גם בנמל הדייג שלה, ונראה שהדוב החכם ידע בדיוק מה הוא עושה. על פי ה- The Siberian Times, הדוב עורר בהלה רבה והרחובות התרוקנו מאנשים, אבל לא היו נפגעים בנפש. כפי שניתן לשמוע, במהלך הפלישה ה"דובית", נשמע גורם בטחוני רשמי קורא לתושבים לברוח ולהתחבא, היות שיש דב בעיירה. לאחר מכן, המשטרה המקומית, בשיתוף פעולה של פקחי יערות, גירשה את הדוב חזרה אל היער. 

על פי הדיווחים המקומיים ברוסיה, במדינה רחבת הידיים נראים בשנים האחרונות יותר ויותר מקרים של פלישת דובים לאוזרים עירוניים, וההשערה היא שזה נגרם בגלל שהמזון באזורי המחיה שלהם הולך ופוחת.
 
אולי זה הדוב של פוטין שבודק שהכול תכין בבסיס. צילום מסך
אולי זה הדוב של פוטין שבודק שהכול תכין בבסיס. צילום מסך