לא קיים אדם אחד שלא היה רוצה לזכות בכמות אדירה של כסף, גם אם הוא יודה בכך רק בסתר ליבו, אלא אם כן הוא מזוכיסט מוחלט ואוהב לסבול. על כן, כאשר שומעים על אדם או קבוצת אנשים שזכו בכמות כסף שלא נרוויח גם במשך חיים שלמים, אי אפשר שלא לקנא בהם ולהמשיך לחלום ולפנטז. אך למרות שמדובר בהתגשמות חלום, יש מי שמגשימים אותו בנונשלנטיות מוחלטת ואפילו לא טורחים לאסוף את הזכייה שלהם. כך קרה לאחרונה בארה"ב, לאחר שאדם שזכה בכמות אדירה של כסף טרם הגיע לאסוף אותו

הגבר בר-מזל היה הזוכה היחיד במשחק הלוטו האמריקאי פאוורבול, וזכה ב-447.8 מיליון דולרים ביום שבת האחרון. את הכרטיס קנה האיש (או האישה) בחנות Marietta Liquor & Deli, במחוז ריברסייד, סאן סיטי, קליפורניה. "היה זוכה אחד בפרס הגדול של הפאוורבול ביום שבת ועוד 2,750,331 זוכים שסכום זכייתם הסתכם ב-21 מיליון דולרים. הזכייה הגדולה המשוערת הבאה תהיה 40 מיליון", נכתב באתר המשחק. על פי סוכנות הידיעות AP, הזכייה היא העשירית ברשימת הפרסים הגדולים ביותר בהיסטוריה האמריקאית, רשימה הכוללת את הפאוורבול וכן את המגה מיליונס, שאלו הם שני משחקי הלוטו הגדולים ביותר בארה"ב. במשחק הפאוורבול משחקים ב-44 מדינות, ביניהן וושינגטון, פורטו ריקו ואיי הבתולה. 

 "קדחת פאוורבול". אנשים קונים כרטיסי פאוורבול בסופר בקליפורניה, מוקדם יותר השנה. טוויטר
"קדחת פאוורבול". אנשים קונים כרטיסי פאוורבול בסופר בקליפורניה, מוקדם יותר השנה. טוויטר



על פי FoxNews, למרות שהאדם שזכה לא יאלץ לעבוד בשארית חייו, הוא עדיין לא הגיע כדי לאסוף את הפרס. מעבר לכך שמדובר בסכום אדיר, הסיכוי לזכות בפרס בסדר גודל כזה הוא אחד ל-292.2 מיליון. בפעם הקודמת בתחרות הפאוורבול זכה איש מאינדיאנה ב-435 מיליון דולרים. בשל שינוי כללי המשחק, הסיכוי לזכות בתחרות פחת, ובכך העלה את הסיכוי לזכות בפרס הגדול וכן הגדיל את הפרס. ב-2015 הוסיפו עבור הקונים מספר רב יותר של מספרים לבחור מהם, מה שהקטין את הסיכוי לזכות מ- 1 ל-175 מיליון, ל-1 מ-292.2 מיליון. כשיש פחות זוכים, משמעות הדבר שמי שכן זוכה יזכה בפרסים גדולים יותר. הפרס הכי גדול בתחרות עד כה היה בינואר עמד על 1.6 מיליארד דולר.



via GIPHY